Dėl dokumentų teikimo elektroniniu būdu nuo 2018-01-01

Dėl dokumentų ir deklaracijų teikimo elektroniniu būdu nuo 2018-01-01

Atnaujinta: 2017-12-20

Nuo 2018 m. sausio 1 d. turės būti teikiami tik elektroniniu būdu šie dokumentai ir deklaracijos:

  1. Juridinių asmenų dokumentai, kurių teikimas realizuotas Mano VMI.
  2. Gyventojų vykdančių individualią veiklą, pridėtinės vertės mokesčio mokėtojų dokumentai ir deklaracijos (išskyrus FR0512, FR0585, FR0464, turto deklaracijas ir prašymus išduoti pažymas apie turto ir/ar pajamų deklaravimą arba turto ir/ar pajamų deklaracijų pagrindinių duomenų išrašus (PRC909), GPM308, pageidaujančius gauti piniginę socialinę paramą, gauti teisinę pagalbą, gauti paramą būstui įsigyti ar išsinuomoti ir jų šeimų nariams,  užsieniečius), kurių formų teikimas realizuotas Elektroninėje deklaravimo sistemoje (EDS) ir Mano VMI.
  3. Dokumentai ir deklaracijos susiję su akcizais, kurių teikimas realizuotas Akcizų informacinėje sistemoje (AIS) ir Mano VMI.

Atkreiptinas dėmesys, kad paliekamas popierinis dokumentų pateikimo būdas, kai teikiama daug dokumentų priedų/didelė apimtis.

Pažymėtina, kad kaip ir anksčiau išlieka nuo 2016-10-01 galiojanti tvarka juridiniams asmenims teikti deklaracijas tik elektroniniu būdu.

Dokumentų, kuriuos asmenys privalo teikti tik elektroniniu būdu nuo 2018-01-01, sąrašas

Deklaracijų, kurias asmenys privalo teikti tik elektroniniu būdu nuo 2018-01-01, sąrašas

Informaciją parengė
Teisės departamentas