Naujienos

Iki lapkričio 25 d. pratęsiamas PVM sąskaitų faktūrų registrų teikimo i.SAF terminas

Atnaujinimo data: 2019-11-21

Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) informuoja, jog atsižvelgiant į tai, kad trečiadienį vakare buvo laikinai sutrikusi išmaniosios mokesčių administravimo sistemos i.MAS veikla, nuspręsta iki lapkričio 25 d. (imtinai) pratęsti Pridėtinės vertės mokesčio sąskaitų faktūrų registro duomenų teikimo i.SAF terminą. Duomenis pateikus iki numatytojo termino, mokesčių mokėtojams jokios sankcijos nebus taikomos.

VMI primena, kad šalies teritorijoje krovinius gabenančios įmonės dalinius išrašomų važtaraščių duomenis i.VAZ taip pat gali pateikti pasinaudodamos atsarginėmis procedūromis. Patogiausia tai padaryti prisijungus prie a.VAZ tinklapio, adresu https://avaz.vmi.lt. Nesant interneto ryšiui, gali būti siunčiama padidinto tarifo SMS užklausa trumpuoju telefono numeriu 1882. Siunčiamoje SMS žinutėje turi būti nurodytas prisijungimo kodas ir lokalus (naudotojo suteiktas) važtaraščio numeris.

Pažymima, kad Elektroninio deklaravimo sistema (EDS) bei interneto svetainė veikia sklandžiai, konsultacijas mokesčių mokėtojams konsultantai teikia telefonu 1882.

Visą aktualią informaciją mokesčių klausimais mokesčių mokėtojai gali sužinoti paskambinę Mokesčių informacijos centro specialistams telefonu 1882 ar apsilankę VMI interneto svetainėje www.vmi.lt. VMI Mokesčių informacijos centro trumpuoju telefonu 1882 teikiamos konsultacijos įrašomos ir yra lygiavertės rašytinėms.

 

Išsamesnė informacija žiniasklaidai:

#

Agnė Zelenė

Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

tel.: (8 5) 266 8226, 8 687 87 034, el. p.: agne.zelene@vmi.lt