Naujienos

Apklausa dėl VMI aptarnavimo ir teikiamų paslaugų kokybės

Atnaujinimo data: 2019-12-16

Jei kreipėtės į VMI tiesiogiai ar naudojotės VMI IS sukurtomis paslaugomis, skambinote į MIC ar ieškojote informacijos VMI interneto svetainėje, kviečiame dalyvauti anoniminėje apklausoje ir pareikšti savo nuomonę dėl VMI aptarnavimo ir teikiamų paslaugų kokybės. VMI šiuo metu vykdo anoniminę apklausą, kurios tikslas – atlikti nuomonės tyrimą ir įvertinti asmenų aptarnavimo kokybę bei VMI teikiamų paslaugų atitiktį vartotojų poreikiams. Jei skirsite kelias minutes atsakymams į šios apklausos klausimus, prisidėsite prie VMI aptarnavimo ir teikiamų paslaugų kokybės gerinimo. Apklausa paskelbta VMI interneto svetainėje Apie VMI > Apklausos.