Teisės aktai

Veiklos su verslo liudijimu pakeitimai nuo 2020 m.

Atnaujinimo data: 2019-12-05
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. lapkričio 19 d. nutarimo Nr.1797 „Dėl Verslo liudijimų išdavimo gyventojams taisyklių ir Veiklų, kuriomis gali būti verčiamasi turint verslo liudijimą, rūšių sąrašo" pakeitimo          Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos informuoja apie 2019 m. lapkričio 27 d. priimtus Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo Nr. 1165 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės...

Dėl Lietuvos Respublikos vyriausybės nutarimo Nr. 442 pakeitimo

Atnaujinimo data: 2019-12-04
Informuojame, kad Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2019 m. lapkričio 27 d. nutarimu Nr. 1182 pakeistos Pridėtinės vertės mokesčio ir akcizų taikymo prekėms ir paslaugoms, skirtoms diplomatinėms atstovybėms, konsulinėms įstaigoms, tarptautinėms organizacijoms, Šiaurės Atlanto Sutarties Organizacijos šalių kariuomenių vienetams ir Europos Sąjungos įstaigoms, taisyklės, išdėstytos nauja redakcija Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2019 m. vasario 27 d. nutarimu Nr. 190 „Dėl Lietuvos...

Kauno AVMI skelbia konkursą Administravimo ir personalo skyriaus specialisto pareigoms užimti (terminuota darbo sutartis 6 mėnesių laikotarpiui)

Atnaujinimo data: 2019-12-04
Kauno AVMI skelbia konkursą Administravimo ir personalo skyriaus specialisto pareigoms užimti (terminuota darbo sutartis 6 mėnesių laikotarpiui). Pareiginės algos koeficientas 5.00 Darbo vieta Kaune. Pretendentų atrankos būdas - pokalbis žodžiu. Visą skelbimą galite rasti čia.

Dėl bendro įsakymo pakeitimo

Atnaujinimo data: 2019-12-04
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI prie FM) parengė informaciją dėl Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo 35 straipsnio nuostatų taikymo nuo 2020 m. sausio 1 d. Informacinis pranešimas pateiktas VMI prie FM  2019-12-03  Nr. (18.2-31-2 E) RM-35602 . Informaciją parengė Teisės departamentas

VMI: iš nelegalios ar draudžiamos veiklos gautos pajamos – ne argumentas siekiant nemokėti mokesčių

Atnaujinimo data: 2019-12-04
Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) informuoja apie pasibaigusius mokestinius ginčus bylose, kuriose atmesti verslininkų skundai dėl VMI sprendimų apmokestinti jų pajamas, įgytas nusikalstamu būdu. Pinigų sumas iš įmonių pasisavinę ir juos asmeninėms reikmėms naudoję buvę įmonių vadovai į valstybės biudžetą iš viso papildomai turės sumokėti apie 230 tūkst. eurų gyventojų pajamų mokesčio (toliau – GPM) ir GPM delspinigių, privalomojo sveikatos draudimo (toliau –...
Rodoma 1 - 5 iš 3 950 rezultatų.
Elementų puslapyje 5
iš 790

Komentarai

« Grįžti

Ar Bendrovė, veikianti kaip virtualiųjų valiutų birža, kurios valdomoje platformoje jos dalyviai (klientai) turi galimybę keistis bet kokių rūšių jų turimais skaitmeniniais aktyvais, t. y. bet kokiu skaitmeniniu turtu, įskaitant virtualiąją valiutą ir žetonus, patenka į FATCA ir CRS reguliavimo sritį?

Atnaujinimo data: 2019-11-11
Registracijos numeris   KD-9009

Vadovaujantis CRS taisyklėmis, kiekviena duomenis teikianti finansų įstaiga privalo rinkti ir VMI pateikti informaciją apie tokios duomenis teikiančios finansų įstaigos kiekvieną praneštiną sąskaitą, nurodytą CRS taisyklių 14 punkte, kuri iš esmės atitinka CRS I skyriaus A poskyrio nuostatas. Sąskaita laikoma praneština, kai atlikus CRS taisyklių 1-5 prieduose išdėstytas išsamaus patikrinimo procedūras, nustatoma, kad tokia sąskaita praneština. Taip pat atkreiptinas dėmesys, kad vadovaujantis CRS taisyklių 10 punktu, finansų įstaigos, įgyvendindamos CRS taisykles, kaip pavyzdžiu ir aiškinimo šaltiniu privalo vadovautis Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos parengtais komentarais dėl tipinio kompetentingų institucijų susitarimo ir duomenų teikimo standartu. Analogiškos nuostatos, susijusios su FATCA reikalavimais ir finansų įstaigos apibrėžties nustatymu, yra pateikiamos FATCA susitarime. Todėl Bendrovė, atsižvelgdama į savo veiklos specifiką, turėtų pati įvertinti, ar pagal CRS ir FATCA teisės aktus, ji patenka į duomenų neteikiančių finansų įstaigų kategoriją.
Vertinant, ar kyla pareiga finansų įstaigoms teikti informaciją apie praneštinas sąskaitas, tampa aktualus CRS ir FATCA politinis tikslas — užkirsti kelią mokesčių vengimui. Šiuo tikslu keičiamasi duomenimis apie finansines sąskaitas tarp CRS, FATCA šalių mokesčių administracijų. Lietuvos banko valdyba išdėstydama savo poziciją dėl virtualiojo turto ir pirminio virtualiojo turto žetonų platinimo 2019 m. sausio 21 d. posėdžio protokole Nr. 01-2 pažymėjo, kad <...> su virtualiuoju turtu susijusi veikla ir paslaugos kelia didesnę pinigų plovimo ir (ar) teroristų finansavimo riziką, todėl subjektai turi imtis atitinkamų pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos teisės aktuose nustatytų priemonių kylančiai rizikai mažinti ir valdyti. <...> Todėl, nors Bendrovė, veikianti kaip virtualiųjų valiutų birža, nėra prižiūrimas finansų rinkos dalyvis, tačiau, jeigu įvertinus Bendrovės valdomoje platformoje (biržoje) vykdomos veiklos pobūdį ir turinį, ši veikla savo esme turi požymių, atitinkančių finansų įstaigos apibrėžimą, tai CRS ir FATCA taikymo prasme ji turėtų būti laikoma finansų įstaiga ir turėtų teikti informaciją apie praneštinas finansines sąskaitas.

Santrumpos:

FATCA — JAV priimtas Užsienio sąskaitoms taikomų mokestinių prievolių vykdymo aktas, (angl. Foreign Account Tax Compliance Act);

CRS — Bendrasis duomenų teikimo standartas, (angl. Common Reporting;

CRS taisyklės — Informacijos, būtinos tarptautiniams bendradarbiavimo įsipareigojimams dėl automatinių informacijos apie finansines sąskaitas mainų įgyvendinti, pateikimo taisyklių, patvirtintų Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2015 m. lapkričio 25 d. įsakymu Nr. VA-102 „Dėl informacijos, būtinos tarptautiniams bendradarbiavimo įsipareigojimams dėl automatinių informacijos apie finansines sąskaitas mainų įgyvendinti, pateikimo taisyklių patvirtinimo".