« Grįžti

Kaip i.SAF posistemyje pradėti naudotis elektroninės PVM sąskaitos faktūros išrašymo ir/ar gavimo paslauga?

Atnaujinimo data: 2017-05-29
Ši informacija skelbiama:
[1.3a.2.4] Elektroninės PVM sąskaitos faktūros paslauga
Registracijos numeris   KD-8681

 

i.SAF posistemyje, atsivėrusiame lange kairėje pusėje pasirinkite skiltį „E. sąskaitų paslaugos nustatymai" ir paspauskite „Aktyvuoti". Atsivėrusiame lange pasirodo lentelė, kurioje galite pažymėti, kad sutinkate i.SAF posistemyje gauti elektronines PVM sąskaitas faktūras. Taip pat galite nurodyti ar sutinkate elektronines PVM sąskaitas faktūras automatiškai įtraukti į PVM sąskaitų faktūrų registrą (galite pasirinkti „įtraukti" arba „neįtraukti"), tada spauskite mygtuką „Patvirtinti". Atlikus šiuos veiksmus kairiajame meniu atsiranda skiltis „Išrašyti e. sąskaitą". Gautos e. sąskaitos rodomos skiltyje „E. sąskaitų sąrašas" skirtuke „Gautos".

Atkreipiame dėmesį, kad gavėjui elektroninė PVM sąskaita faktūra pateikiama tik tuo atveju, jeigu gavėjas yra i.SAF posistemyje sutikęs gauti elektronines PVM sąskaitas faktūras ir pagal įvestus gavėjo duomenis jis buvo surastas mokesčių mokėtojų registre, tuomet pardavėjui elektroninės PVM sąskaitas faktūros išrašymo lange pateikiamas pranešimas, kad elektroninė PVM sąskaita faktūra patvirtinta ir pateikta gavėjui.

Teisės aktai
LRS  VMI prie FM viršininko 2004 m. balandžio 21 d. įsakymas Nr. VA-55 DĖL PRIDĖTINĖS VERTĖS MOKESČIO SĄSKAITŲ FAKTŪRŲ REGISTRŲ TVARKYMO