Teisės aktai

Trūkumų ištaisymas

Atnaujinimo data: 2020-12-18
Nustačius teikiamų CRS-DAC2-LT rinkinio duomenų kokybės klaidas (nekritines), duomenų rinkinys laikomas priimtu, tačiau rekomenduojama trūkumus ištaisyti pagal pateiktus paaiškinimus . (2020-12-18)

Dėl Fiziniams asmenims taikomų alkoholio produktų ir tabako gaminių gabenimo ir laikymo Lietuvos Respublikos teritorijoje taisyklių patvirtinimo

Atnaujinimo data: 2020-11-20
Numeris 4-200 Data 2004 m. gegužės 26 d. Paskelbta Valstybės žinios, 2004-06-01, Nr. 87-3180 Dėl Fiziniams asmenims taikomų alkoholio produktų ir tabako gaminių gabenimo ir laikymo Lietuvos Respublikos teritorijoje taisyklių patvirtinimo

Dėl Lietuvos Respublikos alkoholio kontrolės įstatymo 17 straipsnio ir Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo 14 straipsnio įgyvendinimo

Atnaujinimo data: 2020-11-20
Numeris 617 Data 2004 m. gegužės 20 d. Paskelbta Valstybės žinios, 2004-05-25, Nr. 84-3049 Dėl Lietuvos Respublikos alkoholio kontrolės įstatymo 17 straipsnio ir Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo 14 straipsnio įgyvendinimo

Dėl Valstybinės Mokesčių Inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2020 m. kovo 26 d. įsakymo Nr. VA-27 „Dėl pagalbos priemonių mokesčių mokėtojams, paveiktiems koronaviruso (Covid-19) sukeltų neigiamų pasekmių“ pakeitimo

Atnaujinimo data: 2020-11-19
Informuojame, kad priimtas Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2020 m. lapkričio 17 d. įsakymas VA-81 „Dėl Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2020 m. kovo 26 d. įsakymo Nr. VA-27 „Dėl pagalbos priemonių mokesčių mokėtojams, paveiktiems koronaviruso (COVID-19) sukeltų neigiamų pasekmių" pakeitimo". Šiuo pakeitimu nustatyta, kad jeigu prašoma sudaryti mokestinės paskolos sutartį...

Dėl Gyventojų pajamų mokesčio įstatymo 14, 25, 29, 30 ir 31 straipsnių komentarų

Atnaujinimo data: 2020-11-19
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos atnaujino Lietuvos Respublikos gyventojų pajamų mokesčio įstatymo 14, 25, 29, 30 ir 31 straipsnių komentarus (apibendrintus paaiškinimus).  Jų nuostatos suderintos su Lietuvos Respublikos finansų ministerija. Platesnė informacija rašte, kuris yra paskelbtas VMI prie FM 2020-11-18   raštas Nr. (18.18-31-1E) R-5562   Informaciją parengė Teisės departamentas  
Rodoma 1 - 5 iš 8 199 rezultatų.
Elementų puslapyje 5
iš 1 640

Komentarai

« Grįžti

Kurie mokesčių mokėtojai atleidžiami nuo mokesčio už aplinkos teršimą iš mobilių ir stacionarių taršos šaltinių?

Atnaujinimo data: 2017-01-01
Registracijos numeris   KD-5910

Nuo mokesčio už aplinkos teršimą iš mobilių taršos šaltinių atleidžiami:
1. fiziniai ir juridiniai asmenys, teršiantys iš transporto priemonių, kuriose įrengtos ir veikia išmetamųjų dujų neutralizavimo sistemos;
2. fiziniai ir juridiniai asmenys, teršiantys iš transporto priemonių, naudojamų žemės ūkio veiklai, jei jų pajamos iš šios veiklos sudaro daugiau kaip 50 procentų visų gaunamų pajamų;
3. fiziniai asmenys, kurie verčiasi individualia veikla, kaip ji apibrėžta Gyventojų pajamų mokesčio įstatyme, ir savo veikloje naudoja asmenines transporto priemones;
4. fiziniai ir juridiniai asmenys, teršiantys iš transporto priemonių, naudojančių nustatytus standartus atitinkančius biodegalus, ir ateikę biodegalų sunaudojimą patvirtinančius dokumentus.

Fiziniai ir juridiniai asmenys, pateikę biokuro sunaudojimą patvirtinančius dokumentus, už išmetamą į atmosferą taršos integruotos prevencijos ir kontrolės leidime ar taršos leidime nustatytą teršalo kiekį, susidarantį naudojant biokurą, nuo mokesčio už aplinkos teršimą iš stacionarių taršos šaltinių yra atleidžiami.

Fiziniai ir juridiniai asmenys, įgyvendinantys aplinkosaugos priemones, mažinančias teršalų išmetimą į aplinką iš stacionarių taršos šaltinių ne mažiau kaip 5 procentais skaičiuojant nuo nustatyto didžiausios leistinos taršos normatyvo, Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos nustatyta tvarka atleidžiami nuo mokesčio už tuos teršalus, kurių kiekis sumažinamas 5 procentais, išskyrus atvejus, kai priemonei įgyvendinti yra naudojamos valstybės biudžeto lėšos, taip pat kai įgyvendinamos aplinkosaugos priemonės yra skirtos biokurui naudoti. Atleidimas nuo mokesčio galioja ne ilgiau kaip 3 metus nuo priemonės įgyvendinimo pradžios.

Jei teršalų išmetimo iš stacionarių taršos šaltinių sumažinimo priemonė nustatytu laiku neįgyvendinama arba negaunamas planuotas efektas, mokestis už aplinkos teršimą už visą laikotarpį sumokamas Mokesčio už aplinkos teršimą įstatymo nustatyta tvarka arba išieškomas Mokesčių administravimo įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

Teisės aktai
LRS  MOKESČIO UŽ APLINKOS TERŠIMĄ ĮSTATYMAS, 5 str.
LRS  LR Aplinkos ministro ir LR Finansų ministro 2008 m. liepos 9 d. įsakymas Nr. D1-370/1K-230 DĖL MOKESČIO UŽ APLINKOS TERŠIMĄ APSKAIČIAVIMO IR MOKĖJIMO TVARKOS APRAŠŲ PATVIRTINIMO