Teisės aktai

Dėl Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymo 61-2 straipsnio apibendrinto paaiškinimo (komentaro)

Atnaujinimo data: 2020-09-24
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau — VMI prie FM), vadovaudamasi Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymo (toliau — MAĮ) 25 straipsnio 1 dalies 2 punktu, VMI prie FM nuostatais, patvirtintais Lietuvos Respublikos finansų ministro 1997 m. liepos 29 d. įsakymu Nr. 110 „Dėl Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nuostatų patvirtinimo" ir siekdama suvienodinti MAĮ taikymo tvarką, parengė...

Dėl verslo ir apskaitos standartų ir pelno mokesčio reglamentavimo skirtumų nustatymo

Atnaujinimo data: 2020-09-24
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI prie FM), siekdama nustatyti pelno mokesčio reglamentavimo ir apskaitos, tvarkomos pagal verslo apskaitos standartus, skirtumus bei atsižvelgdama į Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2016 m. spalio 21 d. įsakymą Nr. V-565 „Dėl verslo apskaitos standartų ir pelno mokesčio reglamentavimo skirtumų nustatymo darbo grupės sudarymo" pateikia pagal...

Dėl Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymo 87 straipsnio 13 dalies apibendrinto paaiškinimo

Atnaujinimo data: 2020-09-24
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymo (toliau — MAĮ) 25 straipsnio 1 dalies 2 punktu, Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nuostatais, Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau — VMI prie FM) pakeitė MAĮ 87 straipsnio 13 dalies apibendrintą paaiškinimą (komentarą), kuris suderintas su visuomene ir su Lietuvos Respublikos finansų ministerija. Informuojame, kad MAĮ...

Klaipėdos AVMI skelbia netinkamo naudoti ilgalaikio materialiojo turto viešąjį aukcioną

Atnaujinimo data: 2020-09-18
KLAIPĖDOS APSKRITIES VALSTYBINĖ MOKESČIŲ INSPEKCIJA SKELBIA NETINKAMO NAUDOTI ILGALAIKIO MATERIALIOJO TURTO VIEŠĄJĮ AUKCIONĄ Aukcione bus parduodami: metalinės spintos, metaliniai seifai. Parduodamų metalinių spintų, seifų kainos: Eil. Nr. Turto pavadinimas Kiekis Pradinė vieneto kaina  eurais 1. Metalinė spinta ...

Dėl iš Garantinio fondo išmokamų sumų priskyrimo gyventojų pajamų mokesčiu neapmokestinamoms pajamoms

Atnaujinimo data: 2020-09-18
Valstybinė mokesčių inspekcija paaiškina, kad Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos iš Garantinio fondo gyventojams nuo 2020 m. sausio 1 d. išmokamos išmokos, skirtos  kompensuoti darbuotojų negautas su darbo santykiais susijusias pajamas, jų darbdaviams tapus nemokiems, neapmokestinamos gyventojų pajamų mokesčiu. Daugiau informacijos rasite VMI prie FM 2020-09-17 rašte  Nr. (18.18-31-1E) RM-50642 . Informaciją...
Rodoma 1 - 5 iš 4 398 rezultatų.
Elementų puslapyje 5
iš 880

Komentarai

« Grįžti

DĖL GYVENTOJŲ PAJAMŲ MOKESČIO ĮSTATYMO NUOSTATŲ TAIKYMO

Atnaujinimo data: 2014-02-07
Registracijos numeris   32.42-31-1-RM-1746   Data   2014-02-07

Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, paaiškinimo projektą suderinusi su Finansų ministerija (2014-02-05 raštas Nr. (14.16-01)-5K-1400867)-6K-1401142), informuoja apie pajamų, gautų už virtualios valiutos (bitkoinų) pirkimą-pardavimą apmokestinimo tvarką:

Pagal Lietuvos Respublikos gyventojų pajamų mokesčio įstatymo (toliau – GPMĮ) 2 str. 14 dalį, gyventojo pajamos – tai atlygis už atliktus darbus, suteiktas paslaugas, už perduotas ar suteiktas teises, už parduotą ar kitaip perleistą, investuotą turtą ar lėšas ir (arba) kita nauda gauta pinigais ir (arba natūra), išskyrus šio straipsnio dalies 1-8 punktuose nurodytą naudą, kuri nelaikoma pajamomis.

Gyventojų pajamos, gautos iš virtualios valiutos (bitkoinų) pirkimo - pardavimo apmokestinamos kaip individualios veiklos pajamos (jeigu tai ne išvestinių finansinių priemonių realizavimo pajamos), jeigu gyventojai perka - parduoda minėtą valiutą siekdami iš to gauti ekonominės naudos sau, t.y. užsiima tokio pobūdžio veikla tęstinį laikotarpį ir jų vykdoma veikla atitinka individualiai veiklai nustatytų kriterijų visumą. Pajamos gautos iš tokios rūšies individualios veiklos, apmokestinamos taikant 5 proc. pajamų mokesčio tarifą.

Pagal GPMĮ 2 str. 28 dalį turtu laikoma kilnojamieji ir nekilnojamieji daiktai, finansinės priemonės, kitas nematerialus turtas. GPMĮ taikymo tikslais virtuali valiuta (bitkoinai) laikytini turtu, todėl tais atvejais, kai gaunamos atsitiktinės virtualios valiutos pardavimo pajamos jos apmokestinamos kaip kito turto (nenurodyto GPMĮ 17 straipsnio 1 dalies 28, 30, 53 ir 54 punktuose) pardavimo ar kitokio perleidimo nuosavybėn pajamos. Skirtumas tarp pardavimo ir įsigijimo kainų apmokestinamas taikant 15 proc. pajamų mokesčio tarifą. Tokiais atvejais, deklaruojant atitinkamų mokestinių metų gautas pajamas pagal GPMĮ 17 str. 1 d. 20 punktą, gautų pajamų suma gali būti sumažinta 8 000 Lt suma.

 

Viršininko pavaduotoja

 

Vilma Vildžiūnaitė