Teisės aktai

DĖL SENO PAVYZDŽIO BANDEROLĖMIS PAŽENKLINTŲ PREKIŲ INVENTORIZAVIMO

Atnaujinimo data: 2021-01-19
2019 m. sausio mėnesį 1  įsigaliojo nauji banderolių pavyzdžiai ir dėl to 20 21  m. sausio 26-27 d. turi būti inventorizuotas apdorotas tabakas, kaitinamasis tabakas, etilo alkoholis ir alkoholiniai gėrimai, kurie paženklinti seno pavyzdžio banderolėmis, t. y. kurių identifikavimo kodai Saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų registre yra šie: 01623, 01624, 01625, 01626 ir 01627 (Banderolių pavyzdžių atvaizdus ir aprašymus galima rasti internete ...

Trūkumų ištaisymas

Atnaujinimo data: 2020-12-18
Nustačius teikiamų CRS-DAC2-LT rinkinio duomenų kokybės klaidas (nekritines), duomenų rinkinys laikomas priimtu, tačiau rekomenduojama trūkumus ištaisyti pagal pateiktus paaiškinimus . (2020-12-18)

Dėl Fiziniams asmenims taikomų alkoholio produktų ir tabako gaminių gabenimo ir laikymo Lietuvos Respublikos teritorijoje taisyklių patvirtinimo

Atnaujinimo data: 2020-11-20
Numeris 4-200 Data 2004 m. gegužės 26 d. Paskelbta Valstybės žinios, 2004-06-01, Nr. 87-3180 Dėl Fiziniams asmenims taikomų alkoholio produktų ir tabako gaminių gabenimo ir laikymo Lietuvos Respublikos teritorijoje taisyklių patvirtinimo

Dėl Lietuvos Respublikos alkoholio kontrolės įstatymo 17 straipsnio ir Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo 14 straipsnio įgyvendinimo

Atnaujinimo data: 2020-11-20
Numeris 617 Data 2004 m. gegužės 20 d. Paskelbta Valstybės žinios, 2004-05-25, Nr. 84-3049 Dėl Lietuvos Respublikos alkoholio kontrolės įstatymo 17 straipsnio ir Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo 14 straipsnio įgyvendinimo

Dėl Valstybinės Mokesčių Inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2020 m. kovo 26 d. įsakymo Nr. VA-27 „Dėl pagalbos priemonių mokesčių mokėtojams, paveiktiems koronaviruso (Covid-19) sukeltų neigiamų pasekmių“ pakeitimo

Atnaujinimo data: 2020-11-19
Informuojame, kad priimtas Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2020 m. lapkričio 17 d. įsakymas VA-81 „Dėl Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2020 m. kovo 26 d. įsakymo Nr. VA-27 „Dėl pagalbos priemonių mokesčių mokėtojams, paveiktiems koronaviruso (COVID-19) sukeltų neigiamų pasekmių" pakeitimo". Šiuo pakeitimu nustatyta, kad jeigu prašoma sudaryti mokestinės paskolos sutartį...
Rodoma 1 - 5 iš 4 402 rezultatų.
Elementų puslapyje 5
iš 881

Komentarai

Kaip Mano VMI galima pateikti prašymą sudaryti mokestinės paskolos sutartį?

Atnaujinimo data: 2020-03-17
Registracijos numeris   KD-8986

Norėdami pateikti prašymą sudaryti mokestinės paskolos sutartį per Mano VMI, atlikite šiuos veiksmus:

1. Vertikaliajame meniu pasirinkite Paslaugos. Atsiveria vykdomų paslaugų sąrašas.

2. Spauskite Užsakyti paslaugą. Atsiveria pranešimo pasirinkimo langas.

3. Paslaugos pasirinkimo lange spauskite Mokesčių apskaita ir mokėjimai -> Mokestinės nepriemokos sumokėjimo terminų atidėjimas arba išdėstymas.

Išsiskleidžia galimų paslaugų sąrašas.

4. Pasirinkite Mokestinės paskolos sutarties sudarymas.

Jei prašymas jau buvo pradėtas pildyti sistema parodys langelį, kuriame turėsite pasirinkti: tęsti pradėto pildyti dokumento pateikimą, šalinti esamą ir pildyti naują dokumentą.

Prašymo užpildymo procesas susideda iš atskirų žingsnių. Kiekvieno žingsnio duomenys užpildomi paspaudus mygtuką Pridėti. Laukus, pažymėtus raudona žvaigždute, užpildyti privaloma. Užpildę duomenis, spauskite Toliau ir pereikite prie kito žingsnio. Užpildytą prašymą peržiūrėkite ir, įsitikinę, kad visi duomenys teisingi, spauskite Patvirtinti.

Teikdami prašymą per Mano VMI, į pagalbą galite pasitelkti elektroninį vedlį (tema - Mokestinės paskolos sutarties sudarymas ir keitimas) – interaktyvią instrukciją, padėsiančią Jums savarankiškai ir teisingai užpildyti informaciją. Paslaugų e. vedlį rasite VMI internetiniame puslapyje, skyriuje Apie VMI -- > Struktūra ir kontaktai --> Klauskite --> Mano VMI pagalba.

Atkreipiamas dėmesys, kad kartu su prašymu mokesčių mokėtojas turi pateikti prašymui nagrinėti reikalingus dokumentus:

1. Mokesčių mokėtojas – juridinis asmuo – pateikia:

1.1. dokumentus: rašytinius laisvos formos paaiškinimus ar mokesčių mokėtojo įsipareigojimus sumokėti mokestinę nepriemoką ateityje, sutartis, ketinimo protokolus ir / arba kitus dokumentus, kurie įrodo, kad yra realių galimybių atsiskaityti su biudžetu tuo atveju, jeigu mokestinės nepriemokos sumokėjimas būtų atidėtas arba išdėstytas;

1.2. einamųjų metų paskutinio ketvirčio ir paskutinių 1 metų finansinę atskaitomybę (jei prašymas pateiktas einamųjų metų I ketvirtį – paskutinių 2 metų finansinę atskaitomybę), jei ši finansinė atskaitomybė nebuvo pateikta VĮ Registrų centrui;

1.3. kreditorių sąrašą (teikiami einamųjų metų paskutinio ketvirčio paskutinės dienos duomenys), nurodydamas kreditorių įsiskolinimo susidarymo datas, sumas, vėluojančius mokėjimus (pavyzdinė forma, patvirtinto aprašo 1 priedas);

1.4. debitorių sąrašą (teikiami einamųjų metų paskutinio ketvirčio paskutinės dienos duomenys), nurodydamas debitorių įsiskolinimo susidarymo datas, sumas, vėluojančius mokėjimus (pavyzdinė forma, patvirtinto aprašo 2 priedas);

1.5. turimų sutarčių (tarp jų trišalių) su bankais, kredito unijomis, lizingo bendrovėmis, kitomis kredito įstaigomis, juridiniais bei fiziniais asmenimis dėl gautų kreditų kopijas;

1.6. informaciją apie juridinio asmens, prašančio išdėstyti arba atidėti mokestinę nepriemoką, suteiktas paskolas juridiniams ir / ar fiziniams asmenims ir šių paskolų sutarčių kopijas;

1.7. banko sąskaitų išrašus, kasos knygos, avansinių apyskaitų kopijas už laikotarpį nuo to mėnesio, kurį susidaro mokestinė nepriemoka 1 dienos iki prašymo teikimo dienos, bet ne ilgesnį, kaip 3 mėnesių laikotarpį, duomenis apie atskaitingų asmenų įsiskolinimą prašymo teikimo dieną;

1.8. užpildytą Fizinių asmenų anketą (forma FR0283, patvirtinta Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2004 m. gegužės 12 d. įsakymu Nr. VA-92 „Dėl Mokesčių mokėtojo mokestinės nepriemokos ir neišieškotos baudos už administracinį nusižengimą ar jos dalies pripažinimo beviltiškomis, jų revizavimo bei apskaitos taisyklių, Mokesčių mokėtojo mokestinės nepriemokos priverstinio išieškojimo išlaidų apskaičiavimo metodikos ir Fizinių asmenų anketos FR0283 formos patvirtinimo") (toliau – Fizinių asmenų anketa). Fizinių asmenų anketos duomenys apie pinigines lėšas, esančias banko įstaigose, turi būti patvirtinti atitinkamais dokumentais (Fizinių asmenų anketa teikiama tuo atveju, kai juridinis asmuo yra individuali įmonė arba ūkinė bendrija);

2. mokesčių mokėtojas – fizinis asmuo, vykdantis individualią veiklą (įregistravęs individualią veiklą ar įsigijęs verslo liudijimą), ar ūkininkas – pateikia:

2.1. užpildytą Fizinių asmenų anketą, kurios duomenys apie pinigines lėšas, esančias banko įstaigose, turi būti patvirtinti atitinkamais dokumentais;

2.2. dokumentus, kurie įrodo, kad yra realių galimybių atsiskaityti su biudžetu tuo atveju, jeigu mokestinės nepriemokos sumokėjimas būtų atidėtas arba išdėstytas;

2.3. duomenis apie pajamas, išlaidas per paskutinius 3 mėnesius (pavyzdinė forma, patvirtinto aprašo 3 priedas);

2.4. kreditorių sąrašą (teikiami prašymo teikimo dienos ar einamųjų metų paskutinio ketvirčio paskutinės dienos duomenys), nurodydamas kreditorių įsiskolinimo susidarymo datas, sumas, vėluojančius mokėjimus (pavyzdinė forma, patvirtinto aprašo 4 priedas);

2.5. debitorių sąrašą (teikiami prašymo teikimo dienos ar einamųjų metų paskutinio ketvirčio paskutinės dienos duomenys), nurodydamas debitorių įsiskolinimo susidarymo datas, sumas, vėluojančius mokėjimus (pavyzdinė forma, patvirtinto aprašo 5 priedas);

2.6. banko sąskaitų išrašus, kasos knygos (jei ji vedama) kopijas už laikotarpį nuo to mėnesio, kurį susidaro mokestinė nepriemoka 1 dienos iki prašymo teikimo dienos, bet ne ilgesnį, kaip 3 mėnesių laikotarpį.

3. mokesčių mokėtojas – fizinis asmuo, nenurodytas aprašo 2 punkte:

3.1. užpildytą Fizinių asmenų anketą, kurios duomenys apie pinigines lėšas, esančias banko įstaigose, turi būti patvirtinti atitinkamais dokumentais;

3.2. dokumentus, kurie įrodo, kad yra realių galimybių atsiskaityti su biudžetu tuo atveju, jeigu mokestinės nepriemokos sumokėjimas būtų atidėtas arba išdėstytas.

4. Dokumentus (tarpusavio skolų suderinimo aktus ir / ar kitus dokumentus), kurie pagrindžia dėl neįvykdytų finansinių įsipareigojimų atsiradusią ir iš biudžeto lėšų dengtiną asignavimų valdytojų skolą prašymą teikiančiam mokesčių mokėtojui (teikiami tuo atveju, jei mokesčių mokėtojo mokestinė nepriemoka biudžetui susidarė dėl šių neįvykdytų finansinių įsipareigojimų), ir kitus dokumentus.

5. Mokesčių administratorius iš mokesčio mokėtojo gali pareikalauti kitų papildomų duomenų (dokumentų), kurių reikia sprendimui atidėti arba išdėstyti mokestinės nepriemokos sumokėjimą priimti.

Atmintinė "Reikalavimai prašymui kreipiantis dėl mokestinės nepriemokos ar baudos už administracinį nusižengimą mokėjimo atidėjimo arba išdėstymo"


Teisės aktai
LRS  VMI prie FM viršininko 2001 m. spalio 3 d. įsakymas Nr. 236 DĖL MOKESTINĖS PASKOLOS SUTARTIES IR FIZINIŲ ASMENŲ ANKETOS FORMŲ BEI PRAŠYMO ATIDĖTI ARBA IŠDĖSTYTI MOKESTINĖS NEPRIEMOKOS SUMOKĖJIMĄ, SUDARANT MOKESTINĖS PASKOLOS SUTARTĮ, REIKALAVIMŲ APRAŠO PATVIRTINIMO