Teisės aktai

Dėl Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymo 61-2 straipsnio apibendrinto paaiškinimo (komentaro)

Atnaujinimo data: 2020-09-24
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau — VMI prie FM), vadovaudamasi Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymo (toliau — MAĮ) 25 straipsnio 1 dalies 2 punktu, VMI prie FM nuostatais, patvirtintais Lietuvos Respublikos finansų ministro 1997 m. liepos 29 d. įsakymu Nr. 110 „Dėl Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nuostatų patvirtinimo" ir siekdama suvienodinti MAĮ taikymo tvarką, parengė...

Dėl verslo ir apskaitos standartų ir pelno mokesčio reglamentavimo skirtumų nustatymo

Atnaujinimo data: 2020-09-24
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI prie FM), siekdama nustatyti pelno mokesčio reglamentavimo ir apskaitos, tvarkomos pagal verslo apskaitos standartus, skirtumus bei atsižvelgdama į Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2016 m. spalio 21 d. įsakymą Nr. V-565 „Dėl verslo apskaitos standartų ir pelno mokesčio reglamentavimo skirtumų nustatymo darbo grupės sudarymo" pateikia pagal...

Dėl Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymo 87 straipsnio 13 dalies apibendrinto paaiškinimo

Atnaujinimo data: 2020-09-24
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymo (toliau — MAĮ) 25 straipsnio 1 dalies 2 punktu, Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nuostatais, Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau — VMI prie FM) pakeitė MAĮ 87 straipsnio 13 dalies apibendrintą paaiškinimą (komentarą), kuris suderintas su visuomene ir su Lietuvos Respublikos finansų ministerija. Informuojame, kad MAĮ...

Klaipėdos AVMI skelbia netinkamo naudoti ilgalaikio materialiojo turto viešąjį aukcioną

Atnaujinimo data: 2020-09-18
KLAIPĖDOS APSKRITIES VALSTYBINĖ MOKESČIŲ INSPEKCIJA SKELBIA NETINKAMO NAUDOTI ILGALAIKIO MATERIALIOJO TURTO VIEŠĄJĮ AUKCIONĄ Aukcione bus parduodami: metalinės spintos, metaliniai seifai. Parduodamų metalinių spintų, seifų kainos: Eil. Nr. Turto pavadinimas Kiekis Pradinė vieneto kaina  eurais 1. Metalinė spinta ...

Dėl iš Garantinio fondo išmokamų sumų priskyrimo gyventojų pajamų mokesčiu neapmokestinamoms pajamoms

Atnaujinimo data: 2020-09-18
Valstybinė mokesčių inspekcija paaiškina, kad Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos iš Garantinio fondo gyventojams nuo 2020 m. sausio 1 d. išmokamos išmokos, skirtos  kompensuoti darbuotojų negautas su darbo santykiais susijusias pajamas, jų darbdaviams tapus nemokiems, neapmokestinamos gyventojų pajamų mokesčiu. Daugiau informacijos rasite VMI prie FM 2020-09-17 rašte  Nr. (18.18-31-1E) RM-50642 . Informaciją...
Rodoma 1 - 5 iš 4 398 rezultatų.
Elementų puslapyje 5
iš 880

Komentarai

« Grįžti

Labdaros ir paramos įstatymo 5, 9-1 ir 11 str. pakeitimai nuo 2020 m. gegužės 1 d

Atnaujinimo data: 2020-01-07
Registracijos numeris   KD-9049

Lietuvos Respublikos Seimas 2019 m.  gruodžio 19 d. priėmė Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymo Nr. I-172 5, 91 ir 11 straipsnių pakeitimo įstatymą Nr. XIII - 2713.

Pagrindiniai Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymo (toliau – LPĮ) pakeitimai, įsigaliojantys nuo 2020 m. gegužės 1 d., yra šie:

1. LPĮ 5 straipsnio 2 dalyje yra nustatyta, kad įmonėms, kuriose valstybei ir (ar) savivaldybei nuosavybės teise priklausančios akcijos visuotiniame akcininkų susirinkime suteikia daugiau kaip 50 procentų balsų bei jų patronuojamosioms akcinėms bendrovėms ir uždarosioms akcinėms bendrovėms numatyti paramos teikimo principai, apribojimai, paramos valdymo taisyklių ir paramos teikimo turinio reikalavimai bus taikomi ir visoms kitoms su valstybės ir (ar) savivaldybės valdomomis bendrovėmis per patronuojamąsias bendroves susijusioms paskesnių eilių patronuojamoms bendrovėmis, kaip jos suprantamos Akcinių bendrovių įstatymo 5 straipsnio 3 dalyje, kurioje yra nustatyta, kad bendrovė netiesiogiai turi balsų daugumą trečiojoje bendrovėje, jeigu ji tiesiogiai turi balsų daugumą bendrovėje, kuri tiesiogiai ar netiesiogiai turi balsų daugumą trečiojoje bendrovėje.

2. LPĮ 91 straipsnio  3 dalyje yra įtvirtintos nuostatos, kad valstybės ir (ar) savivaldybės valdomos bendrovės, jų patronuojamosios bendrovės ir per šias patronuojamas bendroves susijusios paskesnių eilių patronuojamosios bendrovės, prieš skirdamos paramą, privalo įvertinti jos atitiktį valstybės pagalbos kriterijams ir paramą teikti laikydamosi Europos Sąjungos valstybės pagalbos taisyklių. Pažymėtina, kad iki 2019 m. kovo 9 d. prievolė valstybės valdomoms bendrovėms įvertinti skiriamos paramos atitiktį valstybės pagalbos kriterijams buvo įtvirtinta Valstybės valdomų bendrovių paramos teikimo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. birželio 28 d. nutarimu Nr. 533 „Dėl Valstybės valdomų bendrovių paramos teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo", kuris nuo 2019-03-09 neteko galios ir, atitinkamai, šios nuostatos perkeltos į LPĮ.    

3. Taip pat, LPĮ  11 straipsnio 6 dalyje nustatytas išsamesnis valstybės ir (ar) savivaldybės valdomų bendrovių, jų patronuojamųjų bendrovių ir per šias patronuojamas bendroves susijusių paskesnių eilių patronuojamųjų bendrovių teikiamos paramos viešinimo reguliavimas: nustatyta, kad paramą suteikusių valstybės ir (ar) savivaldybės valdomų bendrovių, jų patronuojamųjų bendrovių ir paskesnių eilių patronuojamųjų bendrovių interneto svetainėse, atitinkamai, turi būti viešinamos paramos valdymo taisyklės arba paramos fondo paramos valdymo taisyklės, informacija apie paramos gavėją (gavėjus), paramos tikslą, paramos sumą ir paramos teikimo laikotarpį. Taip pat, nustatyta, kad interneto svetainėje turi būti paskelbta informacija apie einamaisiais metais ir ne mažiau kaip per 3 praėjusius finansinius metus suteiktą paramą.

Taip pat, LPĮ  11 straipsnio 61 dalyje nustatyta, kad įmonių, kuriose valstybei ir (ar) savivaldybei nuosavybės teise priklausančios akcijos visuotiniame akcininkų susirinkime suteikia daugiau kaip 50 procentų balsų interneto svetainėse turi būti skelbiama aukščiau minėta, LPĮ 11 straipsnio 6 dalyje nurodyta, informacija apie jų patronuojamųjų ir per patronuojamąsias bendroves susijusių paskesnių eilių patronuojamųjų bendrovių suteiktą paramą.