Teisės aktai

Dėl 2021 m. minimaliosios mėnesinės algos

Atnaujinimo data: 2020-10-23
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI prie FM) parengė informacinį pranešimą dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. spalio 14 d. nutarimu Nr. 1114 „Dėl 2021 metais taikomo minimaliojo darbo užmokesčio" patvirtintos 2021 m. minimaliosios mėnesinės algos. Daugiau informacijos rasite VMI prie FM 2020-10-23 rašte  Nr. (18.18-31-1E)RM-54926 . Informaciją parengė Teisės departamentas

Dėl 2018 m. spalio 11 d. įsakymo Nr. VA-80 „Dėl Duomenų apie paramos gavėjams ir politinėms partijoms pervestą gyventojų pajamų mokesčio dalį paskelbimo aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

Atnaujinimo data: 2020-10-20
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI prie FM) praneša, kad 2020 m. spalio 16 d. įsakymu Nr. VA-71 „Dėl Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2018 m. spalio 11 d. įsakymo Nr. VA-80 „Dėl Duomenų apie paramos gavėjams ir politinėms partijoms pervestą gyventojų pajamų mokesčio dalį paskelbimo aprašo patvirtinimo" pakeitimo" buvo nauja redakcija išdėstytas Duomenų apie paramos gavėjams ir...

Dėl gyventojų pajamų mokesčio įstatymo 17 straipsnio 1 dalies 5 punkto komentaro pakeitimo

Atnaujinimo data: 2020-10-20
Dėl techninės klaidos pakeičiama Lietuvos Respublikos gyventojų pajamų mokesčio įstatymo (toliau – GPMĮ) 17 straipsnio 1 dalies 5 punkto apibendrinto paaiškinimo (komentaro) 1 punkto 11 pavyzdžio priešpaskutinė pastraipa. Šis informacinis pranešimas pateiktas VMI prie FM 2020 m. spalio 15 d. rašte  Nr. (18.18-31-1E) RM- 53882 . Informaciją parengė Teisės departamentas

2020 m. III ketvirčio VMI statistinė informacija

Atnaujinimo data: 2020-10-20
2020 m. III ketvirčio VMI statistinė informacija

Dėl Lietuvos Respublikos pelno mokesčio įstatymo 3 straipsnio 1 dalies apibendrinto paaiškinimo (komentaro) pakeitimo

Atnaujinimo data: 2020-10-15
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, siekdama suvienodinti Lietuvos Respublikos pelno mokesčio įstatymo (toliau – PMĮ) taikymo tvarką, parengė 1  PMĮ 3 straipsnio 1 dalies apibendrinto paaiškinimo (komentaro) pakeitimą. PMĮ 3 straipsnio 1 dalies komentare (apibendrintame paaiškinime) patikslintos pelno mokestį mokančių Lietuvos ir užsienio vienetų sąvokos. Platesnė informacija informaciniame pranešime, kuris yra paskelbtas VMI prie FM...
Rodoma 1 - 5 iš 4 400 rezultatų.
Elementų puslapyje 5
iš 880

Komentarai

« Grįžti

Labdaros ir paramos įstatymo 5, 9-1 ir 11 str. pakeitimai nuo 2020 m. gegužės 1 d

Atnaujinimo data: 2020-01-07
Registracijos numeris   KD-9049

Lietuvos Respublikos Seimas 2019 m.  gruodžio 19 d. priėmė Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymo Nr. I-172 5, 91 ir 11 straipsnių pakeitimo įstatymą Nr. XIII - 2713.

Pagrindiniai Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymo (toliau – LPĮ) pakeitimai, įsigaliojantys nuo 2020 m. gegužės 1 d., yra šie:

1. LPĮ 5 straipsnio 2 dalyje yra nustatyta, kad įmonėms, kuriose valstybei ir (ar) savivaldybei nuosavybės teise priklausančios akcijos visuotiniame akcininkų susirinkime suteikia daugiau kaip 50 procentų balsų bei jų patronuojamosioms akcinėms bendrovėms ir uždarosioms akcinėms bendrovėms numatyti paramos teikimo principai, apribojimai, paramos valdymo taisyklių ir paramos teikimo turinio reikalavimai bus taikomi ir visoms kitoms su valstybės ir (ar) savivaldybės valdomomis bendrovėmis per patronuojamąsias bendroves susijusioms paskesnių eilių patronuojamoms bendrovėmis, kaip jos suprantamos Akcinių bendrovių įstatymo 5 straipsnio 3 dalyje, kurioje yra nustatyta, kad bendrovė netiesiogiai turi balsų daugumą trečiojoje bendrovėje, jeigu ji tiesiogiai turi balsų daugumą bendrovėje, kuri tiesiogiai ar netiesiogiai turi balsų daugumą trečiojoje bendrovėje.

2. LPĮ 91 straipsnio  3 dalyje yra įtvirtintos nuostatos, kad valstybės ir (ar) savivaldybės valdomos bendrovės, jų patronuojamosios bendrovės ir per šias patronuojamas bendroves susijusios paskesnių eilių patronuojamosios bendrovės, prieš skirdamos paramą, privalo įvertinti jos atitiktį valstybės pagalbos kriterijams ir paramą teikti laikydamosi Europos Sąjungos valstybės pagalbos taisyklių. Pažymėtina, kad iki 2019 m. kovo 9 d. prievolė valstybės valdomoms bendrovėms įvertinti skiriamos paramos atitiktį valstybės pagalbos kriterijams buvo įtvirtinta Valstybės valdomų bendrovių paramos teikimo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. birželio 28 d. nutarimu Nr. 533 „Dėl Valstybės valdomų bendrovių paramos teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo", kuris nuo 2019-03-09 neteko galios ir, atitinkamai, šios nuostatos perkeltos į LPĮ.    

3. Taip pat, LPĮ  11 straipsnio 6 dalyje nustatytas išsamesnis valstybės ir (ar) savivaldybės valdomų bendrovių, jų patronuojamųjų bendrovių ir per šias patronuojamas bendroves susijusių paskesnių eilių patronuojamųjų bendrovių teikiamos paramos viešinimo reguliavimas: nustatyta, kad paramą suteikusių valstybės ir (ar) savivaldybės valdomų bendrovių, jų patronuojamųjų bendrovių ir paskesnių eilių patronuojamųjų bendrovių interneto svetainėse, atitinkamai, turi būti viešinamos paramos valdymo taisyklės arba paramos fondo paramos valdymo taisyklės, informacija apie paramos gavėją (gavėjus), paramos tikslą, paramos sumą ir paramos teikimo laikotarpį. Taip pat, nustatyta, kad interneto svetainėje turi būti paskelbta informacija apie einamaisiais metais ir ne mažiau kaip per 3 praėjusius finansinius metus suteiktą paramą.

Taip pat, LPĮ  11 straipsnio 61 dalyje nustatyta, kad įmonių, kuriose valstybei ir (ar) savivaldybei nuosavybės teise priklausančios akcijos visuotiniame akcininkų susirinkime suteikia daugiau kaip 50 procentų balsų interneto svetainėse turi būti skelbiama aukščiau minėta, LPĮ 11 straipsnio 6 dalyje nurodyta, informacija apie jų patronuojamųjų ir per patronuojamąsias bendroves susijusių paskesnių eilių patronuojamųjų bendrovių suteiktą paramą.