select
Skip Navigation Links
Detaliau...

EPRIS vartotojų registravimas

Valstybinė mokesčių inspekcija informuoja, kad 2015 m. gegužės mėn. atlikti Elektroninių prašymų priėmimo sistemos (toliau ― EPRIS) atnaujinimo darbai.


Atlikti EPRIS atnaujinimai:

  • EPRIS vartotojų registravimas perkeltas į elektroninę erdvę. Lietuvos PVM mokėtojai bei jų atstovai (Lietuvos fiziniai ir juridiniai asmenys) EPRIS registruojami automatiniu būdu. Asmuo, Mano VMI portale turintis bent vieną galiojančią EPRIS sistemos rolę (EPRIS pareiškėjo atstovų administravimas, EPRIS prašymų teikimas, EPRIS prašymų peržiūra) ir Mano VMI portale nurodytas kaip Pareiškėjo Mano VMI atstovas arba Mano VMI portale nurodytas kaip Pareiškėjo atstovo MANO VMI atstovas, EPRIS vartotoju registruojamas automatiškai. Lietuvos PVM mokėtojai bei jų atstovai (Lietuvos fiziniai ir juridiniai asmenys) prie EPRIS galės jungtis 3 būdais: per MANO VMI portalą, per E. valdžios portalą, per el. bankininkystę (pasirinkdami nuorodą EPRIS).
  • Įgaliojimų suteikimas Lietuvos fiziniams ar juridiniams asmenims perkeltas į elektroninę erdvę.
  • Išspręstos .csv failo įkėlimo problemos: sistema leis pateikti .csv failą, kuriame nurodyta daugiau kaip 39 importo ar / ir pirkimo eilučių.
  • Atnaujinta žiniatinklio paslaugos („web service“) sąsaja, kurios reikalavimus rasite Prašymų grąžinti PVM teikimo sąsajos apraše.
  • Išspręstos EPRIS naudojimo greitaveikos problemos.

 

Atkreipiame dėmesį, jei norite naudotis atnaujintu EPRIS portalu:

  • Interneto naršyklė turi atitikti keliamus reikalavimus: Internet Explorer 11 ar naujesnė versija, Firefox 36 ar naujesnė versija, Chrome 41 arba naujesnė versija.
  • Po atnaujinimo darbų, pirmą kartą jungdamiesi prie EPRIS, vartotojai Mano VMI turi susiteikti EPRIS roles: EPRIS pareiškėjo atstovų administravimas ir / ar EPRIS prašymų teikimas, ir / ar EPRIS prašymų peržiūra.
  • Kaip tai atlikti, plačiau aprašyta VMI Konsultacinės medžiagos kataloge.

Dėkojame už bendradarbiavimą.

Valstybinė mokesčių inspekcija


Atgal