Integruotos mokesčių informacinės sistemos (IMIS) plėtros paslaugos

Projekto tikslas

Tikslas - modernizuoti informacinės sistemos funkcionalumus pagal besikeičiančius teisės aktų reikalavimus bei tobulinti / optimizuoti programinę įrangą pagal veiklos padalinių poreikius. Besikeičiant valstybės registrams, informacinėms sistemoms ir kitiems informaciniams ištekliams, nuolat tvarkyti / modernizuoti duomenų mainų sąsajas pasikeitus duomenų mainų sutartims.

 

Problemos aktualumas

Vykdant projektą būtina įgyvendinti IMIS plėtros prioritetines priemones:

  • vystyti verslo liudijimų ir atsiskaitymo su biudžetais ir fondais pažymų rengimo funkcionalumą, susijusį su ESKIS el. paslaugų vystymu, tobulinimu;  
  • plėtoti programines priemones mokesčių mokėtojų teikiamų ataskaitų ir deklaracijų apdorojimui, kurti tų duomenų kontrolės patikras, pagal trūkumų žinynų taisykles, formuoti mokestines prievoles, sudaryti privalančių deklaruoti ir nedeklaravusių mokesčių mokėtojų sąrašus;
  • užtikrinti duomenų importą iš registrų, kadastrų bei vidinių VMI ir išorinių  kitų institucijų sistemų, pagal teikimo sutartyse numatytus periodiškumus, pasikeitus kitų sistemų funkcionalumui;
  • formuoti bei pateikti mokesčių mokėtojams žemės mokesčio deklaracijas, modernizuojant skaičiavimų procedūras pagal pasikeitusius teisės aktus, keičiant integracines duomenų mainų sąsajas;
  • tvarkyti į VMI surenkamąsias sąskaitas įplaukusias įmokas gaunamas iš kredito ir įmokų surinkimo paslaugas teikiančių įstaigų, bei tvarkyti pavedimus, vertinant besikeičiančius sąsajų su kredito įstaigomis reikalavimus;
  • nuolat tobulinti sistemos funkcionalumus pagal besikeičiančius teisės aktų reikalavimus ir veiklos padalinių poreikius.

 

 Projekto dalys

Siekiant užtikrinti projekte numatytų uždavinių pasiekimą, bus įgyvendintos tokios paslaugos:

  1. deklaracijų apdorojimo modulio modernizavimas;
  2. žemės mokesčio administravimo modulio modernizavimas;
  3. verslo liudijimų modulio modernizavimas;
  4. paslaugų modulio modernizavimas;
  5. posistemio „Mokėjimų tvarkymas“ modernizavimas;
  6. nekilnojamo turto duomenų importo modernizavimas, atsižvelgiant į RC naujai teikiamus nekilnojamo turto duomenis, reikalingus žemės ir nekilnojamo turto mokesčio apskaičiavimui;
  7. IMIS WS sukūrimas, kurių pagalba įvairios apimties IMIS duomenys galėtų būti teikiami kitoms institucijoms arba gaunami iš kitų institucijų;
  8. modifikuoti gaunamų duomenų iš MMR importo procedūras, pakeičiant importą iš IMIS skirtų lentelių, į importą iš MMR bendro teikimo lentelių;
  9. sukurti IMIS archyvinių duomenų perkėlimo į archyvą / saugyklą infrastruktūrą, numatant duomenų trynimą pasibaigus nustatytam saugojimo terminui, bei sukurti archyvinių duomenų peržiūros mechanizmą;
  10. realizuoti kiti IMIS funkcionalumai, susiję su reikalingais mokesčių administravimo, pelno mokesčio, nekilnojamojo turto mokesčio, žemės mokesčio ir kt. įstatymų pakeitimais.

 

Projekto įgyvendinimas

  • Projekto biudžetas: 1 150 000 eurų
  • Projekto kodas: VMI_IS_048
  • Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2023 m. spalio 12 d.
  • Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2025 m. spalio 12 d.

Projektas „IMIS plėtros paslaugos“ finansuojamas iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų.

Daugiau informacijos apie projektą gali suteikti Projekto vadovas Andrius Rudokas:

Tel. (0 5)  2687 518

El. p. [email protected]

Projekto vykdytojas: