Integruotos mokesčių informacinės sistemos (IMIS) plėtros paslaugos
Integruotos mokesčių informacinės sistemos (IMIS) plėtros paslaugos
Projekto tikslas
Tikslas - modernizuoti informacinės sistemos funkcionalumus pagal besikeičiančius teisės aktų reikalavimus bei tobulinti / optimizuoti programinę įrangą pagal veiklos padalinių poreikius. Besikeičiant valstybės registrams, informacinėms sistemoms ir kitiems informaciniams ištekliams, nuolat tvarkyti / modernizuoti duomenų mainų sąsajas pasikeitus duomenų mainų sutartims.
Problemos aktualumas
Vykdant projektą būtina įgyvendinti IMIS plėtros prioritetines priemones:
- vystyti verslo liudijimų ir atsiskaitymo su biudžetais ir fondais pažymų rengimo funkcionalumą, susijusį su ESKIS el. paslaugų vystymu, tobulinimu;
- plėtoti programines priemones mokesčių mokėtojų teikiamų ataskaitų ir deklaracijų apdorojimui, kurti tų duomenų kontrolės patikras, pagal trūkumų žinynų taisykles, formuoti mokestines prievoles, sudaryti privalančių deklaruoti ir nedeklaravusių mokesčių mokėtojų sąrašus;
- užtikrinti duomenų importą iš registrų, kadastrų bei vidinių VMI ir išorinių kitų institucijų sistemų, pagal teikimo sutartyse numatytus periodiškumus, pasikeitus kitų sistemų funkcionalumui;
- formuoti bei pateikti mokesčių mokėtojams žemės mokesčio deklaracijas, modernizuojant skaičiavimų procedūras pagal pasikeitusius teisės aktus, keičiant integracines duomenų mainų sąsajas;
- tvarkyti į VMI surenkamąsias sąskaitas įplaukusias įmokas gaunamas iš kredito ir įmokų surinkimo paslaugas teikiančių įstaigų, bei tvarkyti pavedimus, vertinant besikeičiančius sąsajų su kredito įstaigomis reikalavimus;
- nuolat tobulinti sistemos funkcionalumus pagal besikeičiančius teisės aktų reikalavimus ir veiklos padalinių poreikius.
Projekto dalys
Siekiant užtikrinti projekte numatytų uždavinių pasiekimą, bus įgyvendintos tokios paslaugos:
- deklaracijų apdorojimo modulio modernizavimas;
- žemės mokesčio administravimo modulio modernizavimas;
- verslo liudijimų modulio modernizavimas;
- paslaugų modulio modernizavimas;
- posistemio „Mokėjimų tvarkymas“ modernizavimas;
- nekilnojamo turto duomenų importo modernizavimas, atsižvelgiant į RC naujai teikiamus nekilnojamo turto duomenis, reikalingus žemės ir nekilnojamo turto mokesčio apskaičiavimui;
- IMIS WS sukūrimas, kurių pagalba įvairios apimties IMIS duomenys galėtų būti teikiami kitoms institucijoms arba gaunami iš kitų institucijų;
- modifikuoti gaunamų duomenų iš MMR importo procedūras, pakeičiant importą iš IMIS skirtų lentelių, į importą iš MMR bendro teikimo lentelių;
- sukurti IMIS archyvinių duomenų perkėlimo į archyvą / saugyklą infrastruktūrą, numatant duomenų trynimą pasibaigus nustatytam saugojimo terminui, bei sukurti archyvinių duomenų peržiūros mechanizmą;
- realizuoti kiti IMIS funkcionalumai, susiję su reikalingais mokesčių administravimo, pelno mokesčio, nekilnojamojo turto mokesčio, žemės mokesčio ir kt. įstatymų pakeitimais.
Projekto įgyvendinimas
- Projekto biudžetas: 1 150 000 eurų
- Projekto kodas: VMI_IS_048
- Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2023 m. spalio 12 d.
- Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2025 m. spalio 12 d.
Projektas „IMIS plėtros paslaugos“ finansuojamas iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų.
Daugiau informacijos apie projektą gali suteikti Projekto vadovas Andrius Rudokas:
Tel. (0 5) 2687 518
El. p. [email protected]
Projekto vykdytojas: