Lengvai suprantama kalba

Apie Valstybinę mokesčių inspekciją
| VMI yra organizacija, kuri surenka mokesčius. |
|
| Mokesčiai yra valstybės nustatyta pinigų suma, kurią moka Lietuvos gyventojai ir įmonės. |
|
| Jeigu norite sumokėti mokesčius ar apie juos paklausti, Jums padės VMI. | |
| Kaip gauti VMI pagalbą? Galite atvykti į VMI klientų aptarnavimo vietą. |
|
| VMI adresus rasite čia. Prieš atvykstant į VMI, reikia užsiregistruoti. Registruotis internetu galite čia.
|
|
|
Jūs galite paskambinti telefonu. Telefono numeris yra +370 5 260 5060
|
|
| Galite savo klausimą užduoti ir internetu. Klausimą galite parašyti čia. |
|
| VMI gyventojams perduoda informaciją:
Kokią informaciją siunčia VMI?
|
|
| Kada dirba VMI? VMI dirba:
Dieną prieš šventę VMI dirba Jeigu norite atvykti į VMI skyrių, darbo laiką galite pažiūrėti čia. |
|
Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Būtinieji slapukai įdiegiami automatiškai ir jiems nėra reikalingas Jūsų sutikimas. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos Slapukų politika; Privatumo politika.
Naudojami sklandžiam svetainės veikimui ir įgalina pagrindines svetainės funkcijas. Be šių slapukų svetainė negali tinkamai veikti.
Renka statistinę informaciją apie svetainės naudojimą ir naudojami Jūsų naršymo patirties gerinimui.







