VMI prie FM Informacinių išteklių valdymo departamento Informacinių sistemų ir elektroninių paslaugų plėtros skyrius ieško veiklos procesų skaitmenizavimo / informacinių sistemų analitiko (-ės). Jei turite reikiamų žinių ir patirties, laukiame Jūsų gyvenimo aprašymo.
Kokios pareigos laukia?
- Dalyvavimas informacinių sistemų plėtros projektuose, susijusiuose su žemės mokesčio administravimo, verslo liudijimų išdavimo el. paslaugos, duomenų iš Nekilnojamojo turto registro gavimo plėtra.
- Informacinių sistemų plėtros užsakymų rengimas ir vertinimas.
- Susijusių techninių ir funkcinių specifikacijų, informacinių sistemų dokumentacijos vertinimas, sukurtų sprendinių tinkamumo tikrinimas ir klaidų analizavimas.
Ko tikimės?
- turite aukštąjį universitetinį / koleginį išsilavinimą;
- mokate gerai dirbti kompiuteriu, su informacinėmis sistemomis bei duomenų bazių užklausomis;
- turite dalyvavimo informacinių sistemų plėtros projektuose patirties;
- sklandžiai dėstote mintis žodžiu bei raštu;
- esate imlūs naujai informacijai ir turite noro mokytis.
Didelis privalumas:
- turite bazinių žiniatinklio paslaugų (Web service), duomenų formatų bei struktūrų, IT architektūros, techninės (serveriai) ir programinės įrangos žinių;
- išmanote Lietuvos Respublikos žemės mokesčio įstatymo nuostatas;
- išmanote Verslo liudijimų išdavimo gyventojams taisyklių nuostatas.
Ką mes siūlome?
- Galimybę dirbti tiek Vilniuje, tiek kitame mieste bei dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu;
- Išsamų apmokymą, po kurio įgysite reikiamas žinias sklandžiam darbo startui;
- Įdomų darbą draugiškame kolektyve;
- Kvalifikacijos kėlimą, mokymus bei galimybę mokytis ir semtis patirties iš patyrusių kolegų;
- Konkurencingą darbo užmokestį - nuo 1200 iki 2200 eurų bruto, atsižvelgiant į turimą patirtį ir žinias.
Susidomėjusius pasiūlymu ar dėl papildomos informacijos prašome iki vasario 15 d. kreiptis į VMI prie FM Informacinių išteklių valdymo departamento Informacinių sistemų ir elektroninių paslaugų plėtros skyriaus vedėją Mindaugą Mineikį, tel. (8 5) 2687 971, el. p. [email protected]