Jūsų darbas – rūpintis klientų poreikiais, spręsti sudėtingas (bet įdomias) situacijas, užtikrinti mokestinių prievolių laikymąsi.
Jūsų atsakomybės:
- Priimti klientų deklaracijas ir kitus mokestinius dokumentus bei su tuo susijusią informaciją, atlikti pirminį jų patikrinimą.
- Kontroliuoti, ar klientai laiku teikia deklaracijas ir mokestinius dokumentus.
- Priimti klientų prašymus, rengti ir išduoti reikalingas pažymas, išvadas ir kitus dokumentus.
- Registruoti klientus VMI informacinių sistemų vartotojais.
- Užtikrinti puikų klientų aptarnavimą.
Tikimės, kad Jūs:
- Turite aukštąjį universitetinį išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinį laipsnį) arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją (vadyba, viešasis administravimas, ekonomika, teisė).
- Turite klientų aptarnavimo patirties (privalumas, jei patirtis - finansų srityje).
- Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius.
- Puikiai dėstote mintis lietuvių kalba tiek raštu, tiek žodžiu.
- Galite aptarnauti klientus rusų arba anglų kalba (būtų privalumas).
- Mokate ne tik klausyti, bet ir girdėti klientus bei kolegas.
- Esate dėmesingas (-a) klientams, smalsus (-i), ir orientuotas (-a) į rezultatus.
Mes siūlome:
- Mėnesinį darbo užmokestį: 1606 EUR (neatskaičius mokesčių).
- Papildomas naudas (pvz. sveikatinimosi ir savanorystės dienas).
- Asmeninį ir profesinį augimą, dalyvaujant vidinėse ir išorinėse mokymų programose.
- Įvadinius mokymus ir kolegų pagalbą pirmaisiais darbo mėnesiais.
Ar esate pasiruošę tapti VMI?
Pradėkite savo karjeros kelią pas mus – kviečiame aplikuoti iki liepos 19 d. paspaudus šią nuorodą https://portalas.vtd.lt/lt/iii-skyriaus-vyriausiasis-specialistas-darbo-vieta-trakai-karjeros-valstybes-tarnautojas-322;57642.html.
Visais rūpimais klausimais kreipkitės į Administravimo ir personalo skyriaus patarėją Kristiną Atkočiūnienę tel. (8 5) 268 7604, el. p. [email protected].