Kaip Mano VMI galima pakeisti/nurodyti mano kontaktinę informaciją (adresą korespondencijai gauti)?
Kaip Mano VMI galima pakeisti / nurodyti savo kontaktinę informaciją (adresą korespondencijai gauti)?
Valstybinės mokesčių inspekcijos (toliau - VMI) korespondencija mokesčių mokėtojams siunčiama per Mano VMI. Informacija apie Mano VMI atsiųstą pranešimą papildomai siunčiama ir mokesčių mokėtojo Mano VMI sistemoje nurodytu elektroninio pašto adresu (kai mokesčių mokėtojas yra Mano VMI sistemos naudotojas ir patvirtinęs savo elektroninį pašto adresą).
Jeigu gyventojas nėra Mano VMI sistemos naudotojas, t. y. niekada nebuvo prisijungęs prie Mano VMI, tokiu atveju, pranešimai papildomai siunčiami ir paštu (per pašto paslaugų teikėjus) mokesčių mokėtojo deklaruotos gyvenamosios vietos adresu arba adresu korespondencijai gauti (jeigu toks nurodytas Mano VMI sistemoje).
Gyventojai, nesinaudojantys Mano VMI, gali kreiptis į Mokesčių informacijos centrą +370 5 260 5060 dėl adreso korespondencijai gauti pakeitimo. Pakeisti adresą pranešimų siuntimui, taip pat galima ir atvykus tiesiogiai į VMI aptarnavimo padalinį, prieš tai užsiregistravus vizitui. Kreipiantis šiais būdais, būtina su savimi turėti asmens dokumentą (pasą arba asmens tapatybės kortelę), kad užtikrinti tinkamą autentifikaciją ir teisėtą duomenų atnaujinimą.
Pageidaujant VMI klasikiniu paštu siunčiamus pranešimus gauti kitu adresu nei Jūsų deklaruota gyvenamoji vieta, prisijungus prie Mano VMI galite nurodyti / pakeisti adresą korespondencijai gauti, kuriuo būtų siunčiama korespondencija.
Kaip tai padaryti?
Prisijunkite prie Mano VMI.
Adresą korespondencijai gauti galite pakeisti dviem būdais, kaip pateikta instrukcijoje žemiau:
1 VARIANTAS:
1. Žingsnis
2. Žingsnis
3. ir 4. žingsniai
2 VARIANTAS:
1. Žingsnis
2. Žingsnis
3. ir 4. žingsniai