Konsultacijos mokesčių klausimais  ir paslaugos gyventojams

Konsultacijas mokesčių klausimais ir paslaugas gyventojams teikia Mokesčių informacijos centro (MIC) specialistai telefonu  +370 5 260 5060 (tinka ir skambinant iš užsienio) arba 1882 (skambinant trumpuoju numeriu operatoriai gali taikyti padidintus tarifus). 

Informuojame, kad pokalbiai telefonu yra įrašomi. Daugiau informacijos čia

Mums labai svarbi Jūsų nuomonė apie aptarnavimo kokybę, todėl esant Jūsų sutikimui vykdome klientų apklausą telefonu. Ačiū, kad padedate mums tobulėti! 

Informuojame, kad skambučiai yra apmokestinami nuo atsiliepimo momento  – t. y., kai išgirstamas balsinio pasirinkimo meniu.

Gyventojų pajamų deklaravimas

Spausti 1

Gyventojams, įskaitant vykdančius veiklą

Spausti 3

1 - Verslo liudijimai ir individuali veikla;

2 - Gyventojų pajamų mokestis, turto pardavimas;

3 - Baudos;

4 - Nekilnojamojo turto mokestis;

5 - Pridėtinės vertės mokestis, akcizai ir i.SAF;

6 - Žemės mokestis; 

7 - Įmokos, prašymai, mokestinės paskolos per Mano VMI.

Įmonėms

Spausti 4

0 – Atsiskaitymo grynaisiais pinigais ribojimas;

1 - Pelno mokestis;

2 - Pridėtinės vertės mokestis ir i.SAF;

3 - Gyventojų pajamų mokestis;

4 - Nekilnojamojo turto mokestis;

5 - Akcizai;

6 - Įmokos, prašymai, mokestinės paskolos per Mano VMI.

Pasitikėjimo pranešimai

Spausti 7

Консультации на русском языке

Spausti 8

Consultations in English

Spausti 9

Meniu pakartojimas

Spausti *

Telefonu suteikta konsultacija yra lygiavertė rašytinei, nes pokalbiai yra įrašomi bei saugomi 5 metus.

MIC darbo laikas

Pirmadieniais – ketvirtadieniais nuo 8.00 val. iki 17.00 val.

Penktadieniais nuo 8.00 val. iki 15.45 val.

Kiekvieno mėnesio antrą penktadienį nuo 8.00 val. iki 12.00 val.

Priešventinę dieną -  konsultacijos teikiamos viena valanda trumpiau.

MIC papildomos paslaugos

Papildomai klientai gali užsisakyti konsultavimo ir identifikavimo paslaugas, kurių dėka greičiau ir paprasčiau gaus reikiamą informaciją.

VMI konsultanto skambutis

Skambučio užsakymo paslauga leidžia patogiu laiku nelaukiant skambučių eilėje gauti konsultaciją telefonu - nurodytu laiku VMI konsultantas pats susisieks su Jumis. Rekomenduojame šią paslaugą užsisakyti ir tais atvejais, jei paskambinus +370 5 260 5060 ar 1882 visi VMI konsultantai yra užimti. Tai galite padaryti prisijungę prie Mano VMI. Dešiniajame kompiuterio ekrano kampe viršuje spaudžiate „konsultanto ikonėlę“ konsultantas ir pasirenkate „Užsakykite skambutį“ Uzsisakykite skambuti . Atkreipiame dėmesį, jog atskambinimo paslauga galima tik į mobilaus telefono numerį.


Naršykite su konsultantu (co-browse)

Paslauga leis realiuoju laiku kartu su konsultantu nuotoliniu būdu kartu užpildyti reikiamus dokumentus ar formas bei suteiks galimybę naršyti VMI interneto svetainėje, žiniatinklio programoje. Susisiekus su konsultantu telefonu +370 5 260 5060 ar 1882, arba internetinio pokalbio metu, VMI specialistas prisijungs prie Jūsų naršymo sesijos VMI svetainėje ir padės atlikti reikalingus veiksmus. Tai galite padaryti prisijungus prie Mano VMI. Dešiniajame kompiuterio ekrano kampe viršuje paspaudus „konsultanto ikonėlę“ konsultantas ir pasirenkate „Naršykite su konsultantu“ konsultantas .

 

Identifikuoti klientai paslaugas gauna greičiau

Mano VMI identifikuoti klientai paslaugas gauna greičiau ir patogiau – paskambinus numeriu +370 5 260 5060 arba 1882 skambučių eilėje Jums suteikiamas pirmumas , taip pat paprasčiau gausite su Jumis susijusią asmeninę informaciją aktualia tema, nes konsultantui nebereikės užduoti papildomų klausimų.

Galite pasirinkti Jums patogų identifikacijos būdą:

  • Pagal telefono numerį, nurodytą  Mano VMI skiltyje „Identifikavimo informacija"*
  • Pagal telefono numerį su PIN kodu**, nurodytą  Mano VMI skiltyje „Identifikavimo informacija"*
  • Jei turite mobilų parašą, savo tapatybę patvirtinti galite jo pagalba. Skambučio metu pasirinkus šį būdą  mob. telefone reikia įvesti savo asmens kodą ir patvirtinti prisijungimą m. parašo kodu.
SVARBU: Neužsisakius identifikacijos paslaugos konsultacijos telefonu metu norint sužinoti asmeninę informaciją klientai identifikuojami papildomais klausimais. Klausimų tikslas – užtikrinti klientų duomenų saugumą. Atsakymai apie klientus nėra kaupiami. Tik atsakius į papildomus VMI konsultanto klausimus galėsite sužinoti savo asmeninę informaciją.
 

*Skiltį "Identifikavimo informacija" rasite prisijungę prie Mano VMIMano duomenys ir kontaktai -> Kontaktų keitimas.
**PIN kodas papildomai naudojamas tuomet, kai tuo pačiu telefono numeriu pageidauja identifikuotis keli asmenys. Tokiu atveju kiekvienam asmeniui suteikiamas unikalus PIN kodas, kurį būtina nurodyti identifikavimosi metu.

  • Skambinant į Mokesčių informacijos centrą ilguoju telefono numeriu +370 5 260 5060 mokesčių mokėtojui pokalbiai nieko nekainuoja.
  • Tarifai, skambinant į Mokesčių informacijos centrą trumpuoju telefono numeriu 1882:

Ryšio operatorius

Pokalbio 1 min. kaina

Sujungimo mokestis

Telia (fiksuotas tinklas)

0,02 €/min.

0,04 €

Telia (mobilus tinklas)

0,12€/min.

0,00 €

Bitė

0,15€/min.

0,00 €

Tele2

0,01 €/min.

0,00 €


!Atkreipiame dėmesį, kad ryšio operatoriai skambučius apmokestina nuo atsiliepimo momento – t. y., kai išgirstamas balsinio pasirinkimo meniu.