Mokesčių informacijos centro kontaktai

 

Pasikonsultuoti su VMI specialistais mokesčių klausimais galima paskambinus Mokesčių informacijos centro (toliau – MIC) telefonu 1882 arba +370 5 260 5060. Telefonu suteikta konsultacija yra lygiavertė rašytinei, nes pokalbiai yra įrašomi bei saugomi 5 metus.

 

Klientams, kurie nesinaudoja VMI elektroninėmis paslaugomis, verslo liudijimo, individualios veiklos įregistravimo/išregistravimo paslauga teikiama paskambinus bendruoju klientų aptarnavimo padalinių telefono numeriu 8 5 2191 777.

 

 MIC darbo laikas:

  • Pirmadieniais – ketvirtadieniais nuo 8.00 val. iki 17.00 val.
  • Penktadieniais nuo 8.00 val. iki 15.45 val.

 Kiekvieno mėnesio antrą penktadienį iki 12 val.

 Per valstybines šventes MIC nedirba.

 Dienomis prieš valstybines šventes dirba valanda trumpiau.

 

Užsisakykite konsultanto skambutį

Skambučio užsakymo paslauga leidžia patogiu laiku nelaukiant skambučių eilėje gauti konsultaciją telefonu -  nurodytu laiku VMI konsultantas pats susisieks su Jumis. Rekomenduojame šią paslaugą užsisakyti ir tais atvejais, jei paskambinus 1882 visi VMI konsultantai yra užimti.

Tai galite padaryti prisijungę  prie Mano VMI. Dešiniajame kompiuterio ekrano kampe viršuje spaudžiate „konsultanto“ ikonėlę  ir pasirenkate  „Užsakykite skambutį“ .

Atkreipiame dėmesį, jog atskambinimo paslauga galima  tik į mobilaus telefono numerį.

 

Naršykite su konsultantu (co-browse)

Paslauga leis realiuoju laiku kartu su konsultantu nuotoliniu būdu kartu užpildyti reikiamus dokumentus ar formas bei suteiks galimybę naršyti VMI interneto svetainėje, žiniatinklio programoje.

Susisiekus su konsultantu telefonu 1882 (+3705 2605 060 skambinant iš užsienio) arba internetinio pokalbio metu, VMI specialistas prisijungs prie Jūsų naršymo sesijos VMI svetainėje ir padės atlikti reikalingus veiksmus.      

Tai galite padaryti prisijungus prie Mano VMI. Dešiniajame kompiuterio ekrano kampe viršuje paspaudus „konsultanto“ ikonėlę  ir pasirenkate „Naršykite su konsultantu“ .

 

Identifikuoti klientai paslaugas gauna greičiau

Mano VMI identifikuoti klientai paslaugas gauna greičiau ir patogiau – paskambinus numeriu 1882 skambučių eilėje Jums suteikiamas pirmumas , taip pat paprasčiau gausite su Jumis susijusią asmeninę informaciją aktualia tema, nes konsultantui nebereikės užduoti papildomų klausimų.

Galite pasirinkti Jums patogų identifikacijos būdą:

  • Pagal telefono numerį, nurodytą  Mano VMI skiltyje „Identifikavimo informacija"*
  • Pagal telefono numerį su PIN kodu**, nurodytą  Mano VMI skiltyje „Identifikavimo informacija"*
SVARBU: Neužsisakius identifikacijos paslaugos konsultacijos telefonu metu norint sužinoti asmeninę informaciją klientai identifikuojami papildomais klausimais. Klausimų tikslas – užtikrinti klientų duomenų saugumą. Atsakymai apie klientus nėra kaupiami. Tik atsakius į papildomus VMI konsultanto klausimus galėsite sužinoti savo asmeninę informaciją.
 

*Skiltį "Identifikavimo informaciją" rasite prisijungę prie Mano VMIMano duomenys ir kontaktai -> Kontaktų keitimas
**PIN kodas papildomai naudojamas tuomet, kai vienu tuo pačiu telefono numeriu pageidauja identifikuotis keli asmenys. Tokiu atveju kiekvienam iš asmenų suteikiamas unikalus PIN kodas, kurį būtina nurodyti identifikavimosi metu.


  • Skambinant į Mokesčių informacijos centrą ilguoju telefono numeriu +370 5 260 5060 mokesčių mokėtojui, kurio pokalbių mokėjimo planas numato tam tikrą nemokamų minučių kiekį, pokalbiai nieko nekainuoja.
  • Tarifai, skambinant į Mokesčių informacijos centrą trumpuoju telefono numeriu 1882:

Ryšio operatorius

Pokalbio 1 min. kaina

Sujungimo mokestis

Telia

Fiksuotas tinklas

0,02 €/min.

0,04 €

Telia

Mobilus tinklas

Kaip į Telia tinklą

https://www.telia.lt/privatiems/rysys/sms-ir-mms-paslaugos/trumpieji-numeriai/18xx-serijos-tarifai

0,00 €
Bitė

0,09 €/min. 

https://www.bite.lt/pagalba/naudinga-informacija/numeriai-kodai/trumpieji-numeriai

0,00 €
Tele2

0,01 €/min.

https://tele2.lt/kontaktai

0,00 €


! Atkreipiame dėmesį, kad ryšio operatoriai skambučius apmokestina nuo atsiliepimo momento – t. y., kai išgirstamas balsinio pasirinkimo meniu.


Pasitikėjimo telefonas visoje Lietuvoje – skambinant į MIC +370 5 260 5060 arba 1882 ir pasirinkus „7"


Paskambinę į MIC, iš automatinio pasirinkimo meniu Jūs galite rinktis:

Spausti 3 → Gyventojams, įskaitant vykdančius veiklą:  
            Spausti 1→ Verslo liudijimai ir individuali veikla; 
            Spausti 2→ Gyventojų pajamų mokestis, turto pardavimas; 
            Spausti 3→ Baudos; 
            Spausti 4→ Nekilnojamojo turto mokestis; 
            Spausti 5→ Pridėtinės vertės mokestis, akcizai ir i.SAF; 
            Spausti 6→ Žemės mokestis; 
            Spausti 7→ Pažymų užsakymo ir prašymų pildymo per Mano VMI klausimai. 

Spausti 4 → Įmonėms:

Spausti 1→ Pelno mokestis; 
Spausti 2→ Pridėtinės vertės mokestis ir i.SAF; 
Spausti 3→ Gyventojų pajamų mokestis; 
Spausti 4→ Nekilnojamojo turto mokestis; 
Spausti 5→ Akcizai; 
Spausti 6→ Pažymų užsakymo ir prašymų pildymo per Mano VMI klausimai;
Spausti 7→ Kiti įmonių mokesčiai.

Spausti 5 → Mokesčių išdėstymas arba atidėjimas.
Spausti 7 → Pasitikėjimo pranešimai. 
Spausti 8 → Консультации на русском языке и о налогах для прибывающих из Беларуси
. 
Spausti 9 → Angliškai. 
Spausti * →  Meniu pakartojimas.

 

IVR melodija iš audionautix.com