Elektroninio deklaravimo sistemos naudotojų administravimas
Elektroninio deklaravimo sistemos naudotojų administravimas
Paslaugos pavadinimas - Elektroninio deklaravimo sistemos naudotojų administravimas.
Paslaugos gavėjai - Fiziniai ir juridiniai asmenys.
Paslaugos apibūdinimas:
Mokesčių mokėtojai, norėdami teikti dokumentus elektroniniu būdu per Elektroninę deklaravimo sistemą (toliau — EDS) adresu https://deklaravimas.vmi.lt, turi su mokesčių administratoriumi sudaryti Dokumentų teikimo elektroniniu būdu sutartį (toliau — sutartis).
Mokesčių mokėtojui gali atstovauti vienas arba keli EDS naudotojai. Kai sutartį sudaro juridinis asmuo, rekomenduojama, kad vienas iš EDS naudotojų būtų juridinio asmens vadovas. Prie sudaromos sutarties pridedama tiek sutarties priedų, kuriuose nurodomos suteikiamos teisės, kiek bus EDS naudotojų, atstovaujančių mokesčių mokėtojui. Fizinis asmuo EDS naudotojų administratoriaus teises gauna sutarties sudarymo metu.
Paslaugos teikimo būdai - Sutartis gali būti sudaroma per Elektroninio deklaravimo sistemą arba raštu, atvykus į apskrities valstybinę mokesčių inspekciją.
Paslaugos teikėjas - Apskričių valstybinės mokesčių inspekcijos.
Paslaugos vadovas - Informacija apie paslaugos vadovą teikiama paskambinus į Mokesčių informacijos centrą telefonais: 1882 arba +370 5 260 5060.
Teisės aktai:
- Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymas;
- Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2010 m. liepos 21 d. įsakymas Nr. VA-83 „Dėl Dokumentų teikimo elektroniniu būdu taisyklių patvirtinimo".
- Teisės aktus galima rasti Teisės aktų registro svetainėje www.e-tar.lt. Pasikeitus teisės aktui, žiūrėti aktualią dokumento redakciją.