Pridėtinės vertės mokesčio informacijos mainams tarp Europos Sąjungos valstybių skirtos informacinės sistemos ITIS_EU plėtros paslaugos OSS (One Stop Shop)

Projekto tikslas

Modernizuoti OSS modulį pagal Europos Komisijos (EK) specifikacijas ir pakeitimų paraiškas, įgyvendinant Europos Sąjungos Tarybos direktyvų ir reglamentų reikalavimus.

Problemos aktualumas

Pagal Direktyvos 2006/112/EB nuostatų pakeitimus, 2021-07-01 sudiegus OSS sistemą, atsirado poreikis sistemą plėsti, atlikti pakeitimus pagal EK nustatomas ir atnaujinamas funkcines ir technines specifikacijas diegiant naujas OSS versijas, kad išspręsti atsirandančias problemas, užtikrinant sklandų sistemos veikimą išaugus duomenų mainų apimtims, kuriant naujus funkcionalumus bei tobulinant vidinio VMI vartotojo sąsajos naudojimo patogumą.

Projekto dalys

Siekiant užtikrinti projekte numatytų uždavinių pasiekimą, bus įgyvendintos šios paslaugos:

1. v.7 OSS versijos įgyvendinimas;

2. v.7 OSS versijos pakeitimų testavimas;

3. v.7.5 OSS versijos įgyvendinimas;

4. OSS deklaracijų laikotarpio pradžia ir pabaiga;

5. neapdorotų / atmestų PIM pakartotinis apdorojimas;

6. priminimo dėl skolos siuntimo funkcionalumo modifikavimas;

7. susipažinimas su taisyklėmis.

Projekto įgyvendinimas

Projekto biudžetas: 400 000eurų

Projekto kodas: VMI_IS_039

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2022 m. spalio 3 d.

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2024 m. spalio 3 d.

Projektas „Pridėtinės vertės mokesčio informacijos mainams tarp Europos Sąjungos valstybių skirtos informacinės sistemos ITIS_EU plėtra“ finansuojamas iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų.

Daugiau informacijos apie projektą gali suteikti projekto vadovė Ramunė Leleikaitė:

Tel. 0 5 2687 814

El. p. [email protected]

 Projekto vykdytojas: