Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos informacinių sistemų tobulinimas dėl Brexit‘o
Projekto tikslas
Dėl Brexit‘o atsiradusiems neigiamiems padariniams šalinti reikia atlikti pakeitimus ir tokiu būdu modernizuoti tris Valstybinės mokesčių inspekcijos informacines sistemas (Gyventojų pajamų mokesčio informacinę sistemą, Akcizų informacinę sistemą, Pridėtinės vertės mokesčio informacijos mainams tarp ES valstybių skirtą informacinę sistemą)
Projekto įgyvendinimas
Projekto biudžetas: 143 400 eurų
Projekto kodas: Nr. 15.1.1-CPVA-V-205-01-0006
Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2020 m. balandžio 7 d.
Projekto sutarties pasirašymo data: 2022 m. lapkričio 15 d.
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2023 m. spalio 31 d.
Projektas „Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos informacinių sistemų tobulinimas dėl Brexit‘o“ finansuojamas iš Prisitaikymo prie Brexit‘o rezervo lėšų
Daugiau informacijos apie projektą gali suteikti projekto atsakingas asmuo Indrė Gegelevičienė:
Tel. 0 5 2687 542
El. p. [email protected]
Projektas finansuojamas iš Prisitaikymo prie Brexit‘o rezervo lėšų
Projekto vykdytojas:
This website uses cookies. Required cookies are set automatically and do not require your consent. You may also agree to the use of other cookies. You can revoke your consent at any time by changing your web browser settings and deleting the saved cookies. More information Cookie policy; Privacy policy.
Used for the smooth operation of the site and enables the basic functions of the site. Without these cookies, the website cannot function properly.
Collects statistical information about the use of the site and is used to improve your browsing experience.