Projekto tikslas

Dėl Brexit‘o atsiradusiems neigiamiems padariniams šalinti reikia atlikti pakeitimus ir tokiu būdu modernizuoti tris Valstybinės mokesčių inspekcijos informacines sistemas (Gyventojų pajamų mokesčio informacinę sistemą, Akcizų informacinę sistemą, Pridėtinės vertės mokesčio informacijos mainams tarp ES valstybių skirtą informacinę sistemą)

Projekto įgyvendinimas

Projekto biudžetas: 143 400 eurų

Projekto kodas: Nr. 15.1.1-CPVA-V-205-01-0006

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2020 m. balandžio 7 d.

Projekto sutarties pasirašymo data: 2022 m. lapkričio 15 d.

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2023 m. spalio 31 d.

Projektas „Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos informacinių sistemų tobulinimas dėl Brexit‘o“ finansuojamas iš Prisitaikymo prie Brexit‘o rezervo lėšų

Daugiau informacijos apie projektą gali suteikti projekto atsakingas asmuo Indrė Gegelevičienė:

Tel. 0 5 2687 542

El. p. [email protected]

Projektas finansuojamas iš Prisitaikymo prie Brexit‘o rezervo lėšų

Projekto vykdytojas: