Kokios yra pareigos vykdant individualią veiklą?

Vykdydamas individualią veiklą turėsite:

  • Suteikęs paslaugą / pardavęs prekę išduoti apskaitos dokumentą (naudojami tokie apskaitos dokumentai: sąskaita faktūra (jei nesate PVM mokėtojas), PVM sąskaita faktūra (jei esate PVM mokėtojas), kasos aparato kvitai (jei pajamos apskaitomos kasos aparatu), kiti apskaitos dokumentai (mokėjimo pavedimai, pinigų priėmimo kvitai ir pan.).

Išsamesnę informaciją rasite čia.

  • Pildyti pajamų ir išlaidų apskaitos žurnalą (jeigu naudojamas kasos aparatas, pildyti kasos aparato kasos operacijų žurnalą), išskyrus atvejus, kai apskaita tvarkoma per i.APS.

Išsamesnę informaciją rasite čia.

  • Pasibaigus metams, iki kitų metų gegužės 1 d. VMI pateikti metinę pajamų mokesčio deklaraciją (net ir tuo atveju, jeigu individualios veiklos pajamų negavote) ir sumokėti joje apskaičiuotą mokėtiną pajamų mokesčio sumą.

Nuo 2018-01-01: jeigu kitam gyventojui išmokėjote nuomos išmokas už veikloje naudojamą nekilnojamąjį turtą (patalpas), nuo jų privalote išskaičiuoti ir sumokėti 15 proc. pajamų mokestį ir tokias išmokas deklaruoti VMI.

Išsamesnę informaciją rasite čia.