Konsultacijos mokesčių klausimais  ir paslaugos gyventojams

Konsultacijas mokesčių klausimais ir paslaugas gyventojams teikia Mokesčių informacijos centro (MIC) specialistai telefonu  +370 5 260 5060 . 

Informuojame, kad pokalbiai telefonu yra įrašomi. Daugiau informacijos čia

Mums labai svarbi Jūsų nuomonė apie aptarnavimo kokybę, todėl esant Jūsų sutikimui vykdome klientų apklausą telefonu. Ačiū, kad padedate mums tobulėti! 

Informuojame, kad skambučiai yra apmokestinami nuo atsiliepimo momento  – t. y., kai išgirstamas balsinio pasirinkimo meniu.

Gyventojų pajamų deklaravimas

Spausti 1
Декларирование доходов Spausti 2

Gyventojams, įskaitant vykdančius veiklą

Spausti 3

1 - Verslo liudijimai ir individuali veikla;

2 - Gyventojų pajamų mokestis, turto pardavimas;

3 - Baudos;

4 - Nekilnojamojo turto mokestis;

5 - Pridėtinės vertės mokestis, akcizai ir i.SAF;

6 - Žemės mokestis; 

7 - Įmokos, prašymai, mokestinės paskolos per Mano VMI.

Įmonėms

Spausti 4

0 – Atsiskaitymo grynaisiais pinigais ribojimas;

1 - Pelno mokestis;

2 - Pridėtinės vertės mokestis ir i.SAF;

3 - Gyventojų pajamų mokestis;

4 - Nekilnojamojo turto mokestis;

5 - Akcizai;

6 - Įmokos, prašymai, mokestinės paskolos per Mano VMI.

Informacija apie mokėtiną sumą ar permoką (automatinis pranešimas)

Spausti

Pasitikėjimo pranešimai

Spausti 7

Консультации на русском языке

Spausti 8

Consultations in English

Spausti 9

Meniu pakartojimas

Spausti *

Telefonu suteikta konsultacija yra lygiavertė rašytinei, nes pokalbiai yra įrašomi bei saugomi 5 metus.

MIC darbo laikas

Pirmadieniais – ketvirtadieniais nuo 8.00 val. iki 17.00 val.

Penktadieniais nuo 8.00 val. iki 15.45 val.

Kiekvieno mėnesio antrą penktadienį nuo 8.00 val. iki 12.00 val.

Priešventinę dieną -  konsultacijos teikiamos viena valanda trumpiau.

MIC papildomos paslaugos

Papildomai klientai gali užsisakyti konsultavimo ir deklaravimo paslaugas. 

Vadovaujantis Taisyklėmis , deklaraciją pagal mokesčių mokėtojo (fizinio asmens) VMI konsultavimo telefonu pateiktą informaciją (duomenis) gali užpildyti mokesčių administratoriaus atstovas, kai VMI tokia paslauga teikiama. Sąrašą tokių deklaracijų galite rasti čia.

Identifikavimo paslaugos, kurių dėka klientai greičiau ir paprasčiau gali gauti reikiamą informaciją:
 

VMI konsultanto skambutis

Skambučio užsakymo paslauga leidžia patogiu laiku nelaukiant skambučių eilėje gauti konsultaciją telefonu - nurodytu laiku VMI konsultantas pats susisieks su Jumis. Rekomenduojame šią paslaugą užsisakyti ir tais atvejais, jei paskambinus +370 5 260 5060 visi VMI konsultantai yra užimti. Tai galite padaryti prisijungę prie Mano VMI. Dešiniajame kompiuterio ekrano kampe viršuje spaudžiate „konsultanto ikonėlę“ konsultantas ir pasirenkate „Užsakykite skambutį“ Uzsisakykite skambuti . Atkreipiame dėmesį, jog atskambinimo paslauga galima tik į mobilaus telefono numerį.


Naršykite su konsultantu (co-browse)

Paslauga leis realiuoju laiku kartu su konsultantu nuotoliniu būdu kartu užpildyti reikiamus dokumentus ar formas bei suteiks galimybę naršyti VMI interneto svetainėje, žiniatinklio programoje. Susisiekus su konsultantu telefonu +370 5 260 5060, arba internetinio pokalbio metu, VMI specialistas prisijungs prie Jūsų naršymo sesijos VMI svetainėje ir padės atlikti reikalingus veiksmus. Tai galite padaryti prisijungus prie Mano VMI. Dešiniajame kompiuterio ekrano kampe viršuje paspaudus „konsultanto ikonėlę“ konsultantas ir pasirenkate „Naršykite su konsultantu“ konsultantas .


Pokalbis internetu (chat)

Chat paslauga leidžia raštu užduoti klausimą konsultantui ir realiuoju laiku gauti atsakymą, t. y. susirašinėti mokesčių klausimais su specialistu. Tai galite padaryti prisijungus prie Mano VMI ir dešiniajame kompiuterio ekrano kampe viršuje paspaudus „konsultanto ikonėlę“ konsultantas ir pasirenkate „Pradėkite pokalbį internetu“ konsultantas .


Automatinė informacija apie mokėtiną sumą ir permoką

Paskambinę bet kuriuo paros metu telefonu +370 5 260 5060, galite greitai ir patogiai sužinoti informaciją apie savo mokėtiną sumą ir (ar) turimą permoką pagal Mano VMI sistemoje esančius duomenis.

Ši automatinė paslauga padės Jums laiku vykdyti mokesčių įsipareigojimus, t. y. sumokėti mokesčius, susigrąžinti / įskaityti permokas.

Paslauga gali pasinaudoti tik mobiliuoju telefonu skambinantys klientai, kurie skambučio metu autentifikuojami vienu iš šių būdų:

• Pagal telefono numerį;

• Pagal telefono numerį ir PIN kodu;

Mobiliuoju parašu.

Sėkmingai autentifikuoti klientai skambučio metu informuojami apie turimą mokėtiną sumą ir (ar) permoką. Mokėtiną sumą ir (ar) permokos sumą galima sužinoti, paspaudus atitinkamą telefono mygtuką. Skambučio metu išgirstą informaciją apie mokėtiną sumą ir (ar) permoką, klientai taip gali gauti trumpąja SMS žinute.

Detalią informaciją apie mokėtiną sumą, įskaitant delspinigius, ir (ar) permoką galima pasitikrinti ir Mano VMI .

 

 

Autentifikuoti klientai paslaugas gauna greičiau

Mano VMI autentifikuoti klientai paslaugas gauna greičiau ir patogiau – paskambinus numeriu +370 5 260 5060 skambučių eilėje Jums suteikiamas pirmumas , taip pat paprasčiau gausite su Jumis susijusią asmeninę informaciją aktualia tema, nes konsultantui nebereikės užduoti papildomų klausimų.

Galite pasirinkti Jums patogų autentifikacijos būdą:

  • Pagal telefono numerį, nurodytą  Mano VMI skiltyje „Autentifikavimo informacija"*
  • Pagal telefono numerį su PIN kodu**, nurodytą  Mano VMI skiltyje „Autentifikavimo informacija"*
  • Jei turite mobilų parašą, savo tapatybę patvirtinti galite jo pagalba. Skambučio metu pasirinkus šį būdą  mob. telefone reikia įvesti savo asmens kodą ir patvirtinti prisijungimą m. parašo kodu.
SVARBU: Neužsisakius autentifikacijos paslaugos konsultacijos telefonu metu norint sužinoti asmeninę informaciją klientai autentifikuojami papildomais klausimais. Klausimų tikslas – užtikrinti klientų duomenų saugumą. Atsakymai apie klientus nėra kaupiami. Tik atsakius į papildomus VMI konsultanto klausimus galėsite sužinoti savo asmeninę informaciją.
 

*Skiltį "Identifikavimo informacija" rasite prisijungę prie Mano VMIMano duomenys ir kontaktai -> Kontaktų keitimas.
**PIN kodas papildomai naudojamas tuomet, kai tuo pačiu telefono numeriu pageidauja identifikuotis keli asmenys. Tokiu atveju kiekvienam asmeniui suteikiamas unikalus PIN kodas, kurį būtina nurodyti identifikavimosi metu.

  • Skambinant į Mokesčių informacijos centrą telefono numeriu +370 5 260 5060, mokesčių mokėtojui, kurio pokalbių mokėjimo planas numato tam tikrą nemokamų minučių kiekį, pokalbiai nieko nekainuoja.