Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos informacinių sistemų tobulinimas dėl Brexit‘o
Projekto tikslas
Dėl Brexit‘o atsiradusiems neigiamiems padariniams šalinti reikia atlikti pakeitimus ir tokiu būdu modernizuoti tris Valstybinės mokesčių inspekcijos informacines sistemas (Gyventojų pajamų mokesčio informacinę sistemą, Akcizų informacinę sistemą, Pridėtinės vertės mokesčio informacijos mainams tarp ES valstybių skirtą informacinę sistemą)
Projekto įgyvendinimas
Projekto biudžetas: 143 400 eurų
Projekto kodas: Nr. 15.1.1-CPVA-V-205-01-0006
Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2020 m. balandžio 7 d.
Projekto sutarties pasirašymo data: 2022 m. lapkričio 15 d.
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2023 m. spalio 31 d.
Projektas „Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos informacinių sistemų tobulinimas dėl Brexit‘o“ finansuojamas iš Prisitaikymo prie Brexit‘o rezervo lėšų
Daugiau informacijos apie projektą gali suteikti projekto atsakingas asmuo Indrė Gegelevičienė:
Tel. 0 5 2687 542
El. p. [email protected]
Projektas finansuojamas iš Prisitaikymo prie Brexit‘o rezervo lėšų
Projekto vykdytojas:
Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Būtinieji slapukai įdiegiami automatiškai ir jiems nėra reikalingas Jūsų sutikimas. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos Slapukų politika; Privatumo politika.
Naudojami sklandžiam svetainės veikimui ir įgalina pagrindines svetainės funkcijas. Be šių slapukų svetainė negali tinkamai veikti.
Renka statistinę informaciją apie svetainės naudojimą ir naudojami Jūsų naršymo patirties gerinimui.