Mokesčių administratoriaus ir mokesčių mokėtojo teisės ir pareigos (32-42 str.)
Kokia informacija apie mokesčių mokėtoją nelaikoma paslaptyje ir kam ji gali būti suteikta?
Registracijos numeris KM0133
Paslaptyje nelaikoma ši informacija apie mokesčių mokėtoją:
1. mokesčių mokėtojo identifikacinis numeris (išskyrus fizinio asmens kodą);
2. atskiruose registruose ar informacinėse sistemose suteikti asmens, kuris yra mokesčių mokėtojas, identifikaciniai numeriai (išskyrus fizinio asmens kodą):
2.1. akcizais apmokestinamų prekių sandėlio savininko identifikacinis numeris;
2.2. registruoto akcizais apmokestinamųjų prekių gavėjo identifikacinis numeris;
2.3. ūkininkams, kuriems taikoma kompensacinio pridėtinės vertės mokesčio schema, suteiktas kodas;
2.4. kiti mokesčių administratoriaus valdomuose registruose ar informacinėse sistemose asmeniui suteikti identifikaciniai numeriai (išskyrus fizinio asmens kodą);
3. įregistravimo į Mokesčių mokėtojų registrą ir į kitus registrus ar informacines sistemas, kuriose suteikiami identifikaciniai numeriai, datos, taip pat išregistravimo datos (pavyzdžiui, įregistravimo ar išregistravimo pridėtinės vertės mokesčio mokėtojais, Valstybinės mokesčių inspekcijos Akcizų informacinėje sistemoje ar kituose registruose, ar informacinėse sistemose datos);
4. mokesčių mokėtojo (išskyrus fizinį asmenį) sumokėtų (įskaitytų) mokesčių sumos. Mokesčių mokėtojo – fizinio asmens, sumokėtų (įskaitytų) mokesčių sumos nelaikomos paslaptyje įstatymų nustatytais atvejais;
5. mokesčių mokėtojo (išskyrus fizinį asmenį) mokestinės nepriemokos sumos. Mokesčių mokėtojo – fizinio asmens, mokestinės nepriemokos sumos nelaikomos paslaptyje įstatymų nustatytais atvejais;
6. informacija, susijusi su mokesčių teisės aktų pažeidimais, kai mokesčių mokėtojo kaltė už mokesčių įstatymų pažeidimus įrodyta. Mokesčių mokėtojo kaltė laikoma įrodyta, kai mokesčių mokėtojas įstatymų nustatytais terminais ir įstatymų nustatyta tvarka mokesčių administratoriaus veiksmų neapskundė arba kai, apskundus mokesčių administratoriaus veiksmus, skundą nagrinėjanti institucija savo sprendimu jų neteisėtais nepripažino ir kai tokio sprendimo mokesčių mokėtojas įstatymų nustatytais terminais ir tvarka neapskundė, arba kai skundą nagrinėjančios institucijos sprendimas, kuriuo mokesčių administratoriaus veiksmai nepripažįstami neteisėtais, yra galutinis;
7. MAĮ 38 straipsnio 2 dalies 6 ir 7 punktuose nurodyta informacija, skelbiama Valstybinės mokesčių inspekcijos interneto svetainėje;
8. kita pagal Lietuvos Respublikos įstatymus paslaptyje nelaikoma informacija.
Teisės aktų nustatyta tvarka informacija apie mokesčių mokėtoją gali būti teikiama:
1. Lietuvos Respublikos finansų ministerijai, Lietuvos Respublikos muitinei, oficialiąją statistiką tvarkančioms valstybės įstaigoms, teismams, teisėsaugos, kitoms valstybės ir savivaldybių įstaigoms bei institucijoms, kriminalinės žvalgybos subjektams, jeigu tai būtina jų funkcijoms atlikti;
2. užsienio valstybių mokesčių administratoriams (kompetentingoms institucijoms) apmokestinimo, taip pat teisės pažeidimų mokesčių srityje tyrimo, išieškojimo bei išieškojimo užtikrinimo priemonių taikymo tikslais, kai informacijos teikimas yra numatytas tarptautinėse sutartyse, mokesčių administratoriaus ir užsienio valstybių mokesčių administratorių sudarytuose susitarimuose ar Europos Sąjungos teisės aktuose, jeigu tokia informacija būtina šių subjektų funkcijoms atlikti;
3. Europos Sąjungos kompetentingoms institucijoms, kurioms Europos Komisija suteikia atitinkamus įgaliojimus;
4. Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgaliotai institucijai Vyriausybės nustatyta tvarka įmonių veiklos analizei atlikti;
5. centralizuotai valdomo valstybės turto valdytojui, kiek tai susiję su jam perduotu mokestinių nepriemokų išieškojimu;
6. kitiems asmenims:
6.1. teisės aktų nustatytais atvejais, kai tai būtina jų funkcijoms atlikti;
6.2. jei informacija yra susijusi su jų esamomis ir galimai atsirasiančiomis mokestinėmis ar kitomis prievolėmis (pavyzdžiui, kai tretieji asmenys sprendžia mirusio mokesčių mokėtojo palikimo priėmimo klausimą).
Teises aktai
Registracijos numeris KM0140
Informacija apie mokesčių mokėtoją gali būti teikiama šiais būdais:
Informacijos teikimo būdas | Komentarai |
Žodžiu tiesiogiai ar telefonu pagal žodinius asmenų prašymus (kai duomenys teikiami vieną kartą)
| Paslaptyje nelaikoma informacija, kuri skelbiama VMI svetainėje, teikiama tel. 0 5 260 5060 ir 0 5 2191 777 arba atvykus į VMI aptarnavimo padalinius (tik iš anksto užsiregistravus internetu arba tel. 0 5 2191 777). |
Raštu pagal rašytinius asmenų prašymus (kai duomenys teikiami vieną kartą), išsiunčiant atsakymą tokiu būdu, kokiu buvo pateiktas prašymas. Jeigu asmens prašyme buvo nurodytas būdas, kuriuo trečiasis asmuo pageidauja gauti atsakymą, atsakoma nurodytu būdu | Trečiasis asmuo, norėdamas vieną kartą gauti informaciją apie mokesčių mokėtoją, mokesčių administratoriui pateikia rašytinį prašymą, kuriame turi nurodyti Taisyklių 10.1–10.9 punktuose nurodytą informaciją. Jeigu dėl informacijos gavimo kreipiasi trečiojo asmens įgaliotas asmuo, prašyme turi būti nurodomi įgalioto asmens duomenys: vardas, pavardė, kontaktinė informacija, atstovaujamojo asmens, kurio vardu kreipiamasi, duomenys, reikalingi prašymui išnagrinėti. Prie prašymo turi būti pridėta teisės aktų nustatyta tvarka patvirtinta įgaliojimo ar kito dokumento, patvirtinančio atstovavimo pagrindą, kopija. Informacija apie mokesčių mokėtoją teikiama pagal teisės aktais nustatytą mokesčių administratoriaus kompetenciją. Pagal trečiųjų asmenų prašymus informacija apie mokesčių mokėtoją turi būti pateikta ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo prašymo gavimo VMI ar VMI aptarnavimo padalinyje dienos. Jeigu prašoma informacija jau buvo viešai paskelbta VMI interneto svetainėje, mokesčių administratorius atsakyme tik nurodo, kur paskelbta ši informacija. Atsižvelgdamas į prašomos informacijos kiekį ir sudėtingumą, mokesčių administratoriaus vadovas ar jo įgaliotas asmuo turi teisę pratęsti Taisyklių 13 punkte numatytą terminą ne ilgiau kaip 10 darbo dienų. Mokesčių administratorius ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sprendimo pratęsti terminą priėmimo dienos turi raštu apie tai pranešti prašymą pateikusiam asmeniui ir nurodyti pratęsimo priežastis. Jeigu asmens buvo paprašyta patikslinti ar papildyti prašymą, tai informacijos pateikimo terminas skaičiuojamas nuo patikslinto ar papildyto prašymo gavimo VMI prie FM ar VMI aptarnavimo padalinyje dienos. Atsižvelgiant į teiktinos informacijos kiekį, informacija apie mokesčių mokėtoją gali būti teikiama elektroninių ryšių tinklais tais atvejais, kai duomenys teikiami vieną kartą. |
Elektroniniu būdu pagal VMI ir asmens sudarytą duomenų teikimo sutartį (kai duomenys teikiami daug kartų) | Jeigu duomenys bus teikiami daug kartų, VMI pateikiamas prašymas sudaryti duomenų teikimo sutartį Lietuvos Respublikos valstybės informacinių išteklių valdymo įstatymo nustatyta tvarka, pagal kurią informacija teikiama automatiniu būdu elektroninių ryšių tinklais. |
VMI, Europos Komisijos interneto svetainėse, jeigu ši informacija padėtų mokesčių mokėtojams vykdyti jų mokestines prievoles ir / ar užkirsti kelią mokesčių įstatymų pažeidimams | VMI interneto svetainėje tretiesiems asmenims teikiama informacija adresu.
|
VMI nenagrinėja prašymo pateikti informaciją ir apie tai ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prašymo gavimo VMI prie FM ar AVMI dienos praneša asmeniui, nurodydamas tokio prašymo nenagrinėjimo priežastis ir, esant žemiau 1 punkte numatytiems atvejams, siūlydamas ištaisyti nustatytus trūkumus per nurodytą terminą, kuris negali būti trumpesnis kaip 5 darbo dienos, jeigu:
1. prašymas neatitinka Taisyklių 10, 11 punktuose nustatytų reikalavimų;
2. tas pats trečiasis asmuo jau buvo kreipęsis į mokesčių administratorių dėl tokios pat informacijos pateikimo ir jam buvo pateiktas atsakymas.
Jeigu prašymas mokesčių administratoriui pateiktas ne pagal kompetenciją, mokesčių administratorius nenagrinėja tokio asmens prašymo ir ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos persiunčia jį kompetentingai institucijai, apie tai pranešdamas asmeniui.
3. Mokesčių administratorius atsisako pateikti informaciją, jei, nagrinėdamas prašymą, nustato bent vieną iš šių sąlygų:
3.1. pagal pageidaujančio gauti informaciją trečiojo asmens prašymą reikėtų sukurti dokumentus ar informacijos rinkmenas ir tai būtų susiję su neproporcingai didelėmis darbo, laiko ar finansinėmis sąnaudomis;
3.2. prašoma informacija nėra susijusi su Taisyklių 6.1–6.5 ir 6.6.1 papunkčiuose nurodytų asmenų funkcijomis arba su Taisyklių 6.6.2 papunktyje nurodytų asmenų esamomis ir galimai atsirasiančiomis mokestinėmis ar kitomis prievolėmis;
3.3. mokesčių administratorius nedisponuoja prašoma informacija, kadangi ji, vadovaujantis Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklės, patvirtintos Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. kovo 9 d. įsakymu Nr. V-100 „Dėl Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklės patvirtinimo“, nuostatomis, VMI prie FM nustatyta tvarka yra sunaikinta, suėjus dokumentų saugojimo terminui.
4. papunkčio nuostatos netaikomos Taisyklių 6.1–6.5 ir 6.6.1 papunkčiuose nurodytiems tretiesiems asmenims.
5. Mokesčių administratorius, 3 punkte nurodytais atvejais atsisakydamas suteikti asmens ar jo įgalioto asmens prašomą informaciją apie mokesčių mokėtoją, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo prašymo gavimo VMI prie FM ar AVMI dienos turi apie tai raštu pranešti trečiajam asmeniui bei nurodyti atsisakymo priežastis ir galimybę šį atsisakymą apskųsti teisės aktų nustatyta tvarka.
Teises aktai
Kokios yra mokesčių mokėtojo teisės ir pareigos?
Registracijos numeris KM0149
Mokesčių mokėtojo teisės | Mokesčių mokėtojo pareigos |
|
|
Teises aktai
Kokias pareigas ir teises VMI suteikia įstatymas?
Registracijos numeris KM0148
VMI pareigos | VMI teisės |
|
|
VMI, atlikdama savo funkcijas ir įgyvendindama jai įstatymu suteiktas teises, atliekamus veiksmus įformina sprendimais ir kitais dokumentais, kurių formas ir užpildymo tvarką nustato VMI.
Teises aktai
Kokiu būdu mokesčių mokėtojai gali pateikti paklausimus VMI?
Registracijos numeris KM0190
Paklausimus VMI paklausėjai gali pateikti tokiais būdais:
- raštu:
1.1. per Mano VMI: Palaugos -> Paklausimai - > Paklausimo pateikimas.
1.2. užsienio paklausėjas užpildo elektroninę paklausimo formą anglų kalba VMI interneto svetainės skyrelyje, skirtame klausimams pateikti. Užsienio paklausėjai paklausimą gali pateikti ir šių taisyklių 1.3–1.4 papunkčiuose nustatytais būdais;
1.3. paštu (per pašto paslaugų teikėjus);
1.4. įteikiamas atvykus į VMI prie FM arba AVMI;
- žodžiu:
2.1. paskambinę konsultavimo telefonu 1882 arba +370 5 260 5060;
2.2. atvykus į AVMI;
2.3. seminarų metu, taisyklių IV skyriuje „Seminarų organizavimas" nustatyta tvarka;
2.4. pokalbio internetu metu, pateikiant užklausą VMI konsultuojamų klausimų temomis;
2.5. pateikiant tekstines užklausas virtualaus asistento SIMO konsultuojamomis temomis.
Pažymėtina, kad mokesčių mokėtojai neprivalo vadovautis pateikta konsultacija mokesčių mokėjimo klausimais.
Teises aktai
Registracijos numeris KM0146
-
Jeigu paklausėjo atsiųstas rašytinis paklausimas yra nesudėtingas, tai konsultacija turi būti suteikiama ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo paklausimo gavimo VMI prie FM dienos.
-
Jeigu paklausimas gaunamas VMI bendruoju elektroninio pašto adresu, toks paklausimas užregistruojamas ne vėliau kaip artimiausią darbo dieną. Paklausimas, gautas VMI valstybės tarnautojo ar darbuotojo institucijos jam suteiktu elektroninio pašto adresu, turi būti persiųstas ne vėliau kaip artimiausią darbo dieną VMI administracijos padaliniui, vykdančiam dokumentų registravimo funkcijas. Į šiame punkte nurodytus paklausimus atsakoma šio skyriaus nustatyta tvarka.
-
Paklausėjui sutikus ar paprašius, į nesudėtingą rašytinį paklausimą, konsultaciją ir / ar informaciją gali suteikti VMI prie FM Mokesčių informacijos departamentas paklausėjo nurodytu telefonu. Jeigu atskleidžiama informacija apie mokesčių mokėtoją, kurios laikymą paslaptyje VMI privalo užtikrinti, tai prieš tokį pokalbį telefonu konsultantas privalo paklausėją identifikuoti vienu iš taisyklių 10 punkte nurodytų būdų. Suteikus konsultaciją konsultavimo telefonu, atsakymas raštu neteikiamas.
-
Siekdamas parengti tikslią rašytinę konsultaciją ir išvengti neteisingų interpretacijų, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo paklausimo gavimo dienos rašytinę konsultaciją rengiantis konsultantas gali paprašyti paklausėjo patikslinti duomenis. Konsultacija teikiama, tik gavus patikslintus duomenis. Tokiu atveju rašytinės konsultacijos pateikimo terminas šių taisyklių 42 punkte nustatyta tvarka skaičiuojamas nuo patikslintų duomenų gavimo iš paklausėjo dienos.
-
Pakartotinai konsultacija gali būti teikiama, jeigu pakartotinai kreipdamasis paklausėjas nurodo naujas aplinkybes. Jeigu tas pats paklausėjas pakartotinai kreipiasi į VMI prie FM konsultacijos tuo pačiu klausimu, nenurodydamas naujų aplinkybių, tai jis informuojamas apie tuo klausimu jam jau suteiktą konsultaciją ir apie tai, kad tokiu atveju pakartotinai konsultacija neteikiama.
-
Jeigu paklausėjo paklausime išdėstyti klausimai susiję su kelių institucijų kompetencija, tai dėl tos dalies (jeigu ją galima suteikti atskirai nuo visos prašomos konsultacijos ir / ar informacijos) paklausimo, kuri susijusi su VMI kompetencija, konsultacija ir / ar informacija suteikiama šių taisyklių nustatyta tvarka, dėl kitos dalies konsultacijos paklausimas persiunčiamas kitai kompetentingai institucijai ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo paklausimo gavimo VMI dienos, kartu apie tai raštu informuojant paklausėją ir paaiškinant persiuntimo priežastis.
-
Į kitų institucijų gautus ir šių institucijų į VMI prie FM persiųstus rašytinius paklausimus, kuriuose nurodyti klausimai priskiriami ir VMI kompetencijai, atsakoma paklausimą persiuntusiai institucijai ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo paklausimo gavimo VMI prie FM dienos.
-
Rašytinis paklausimas (išskyrus nesudėtingus paklausimus) turi būti išnagrinėtas ir konsultacija paklausėjui suteikta ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo paklausimo gavimo VMI prie FM dienos, išskyrus taisyklių 43-44 punktuose nurodytus atvejus.
-
Jeigu yra gautas sudėtingas paklausimas ir / ar dėl objektyvių priežasčių negalima parengti rašytinės konsultacijos per taisyklių 42 punkte nustatytą terminą, tai šis terminas gali būti pratęstas dar iki 20 darbo dienų.
Kai atsakymas į paklausimą yra susijęs su apibendrinto mokesčio įstatymo paaiškinimo (komentaro) parengimo inicijavimu, per šiame taisyklių punkte nustatytą terminą parengiama ir paklausėjui pateikiama konsultacija su VMI prie FM nuomone, nurodant, kad pateikta VMI prie FM nuomonė yra negalutinė ir tuo klausimu yra inicijuojamas (inicijuotas) apibendrinto mokesčio įstatymo paaiškinimo (komentaro) parengimas.
-
Kai rašytinės konsultacijos negalima parengti dėl paklausimų, kurie susiję su informacijos iš užsienio valstybės institucijos ar iš Lietuvos valstybės ir / ar savivaldybės institucijos (toliau – institucija) gavimu, per taisyklių 42 punkte nustatytą terminą, tokios konsultacijos terminas gali būti pratęstas iki tol, kol nebus gautas atsakymas iš institucijos. Apie tai, kad dėl paklausime nurodytos informacijos yra kreiptasi į instituciją, per taisyklių 42 punkte nustatytą terminą paklausėjas informuojamas atskiru raštu ir pateikiama konsultacija su VMI prie FM nuomone (jeigu ją įmanoma pateikti, negavus atsakymo iš institucijos), nurodant, kad pateikta VMI prie FM nuomonė yra negalutinė.
-
Taisyklių 43 ir 44 punktuose nustatytais atvejais konsultantas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po paaiškėjimo, kad rašytinės konsultacijos pateikimas gali užsitęsti ilgiau kaip 20 darbo dienų, turi informuoti paklausėją raštu, kad konsultacijos suteikimo terminas pratęsiamas, ir nurodyti jo pratęsimo priežastis.
-
Rašytinė konsultacija ir / ar informacija paklausėjui pateikiama tokiu būdu, kokiu pateiktas rašytinis paklausimas, jeigu paklausėjas nepageidauja gauti atsakymo kitu būdu.
-
Pateikus paklausimą per Mano VMI, rašytinė konsultacija ir / ar informacija taip pat suteikiama, atsakant per Mano VMI. Jeigu dėl techninių sutrikimų atsakymo per Mano VMI neįmanoma pateikti, tai atsakymas pateikiamas kitu su paklausėju suderintu būdu, jei toks suderinimas yra įmanomas, atsižvelgiant į paklausėjo pateiktą kontaktinę informaciją.
-
Jeigu paruoštame atsakyme į paklausimą yra informacijos, kurios laikymą paslaptyje VMI privalo užtikrinti, tai toks atsakymas paklausėjui turi būti pateikiamas vienu iš šių būdų:
13.1. tiesiogiai įteikiant paklausėjui ar jo atstovui, atvykusiam į VMI prie FM ar AVMI ir pateikusiems asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, paklausėjo atstovui – ir atstovavimą liudijantį dokumentą, prieš tai atsakymo pateikimą suderinus su paklausėju;
13.2. siunčiant registruota pašto siunta, išskyrus atvejus, kai adresatas yra užsienio valstybės institucija, tarptautinė organizacija (įstaiga, pareigūnas, kitas viešojo administravimo subjektas), – tuomet atsakymas siunčiamas neregistruota pašto siunta, užtikrinant, kad tokio pranešimo turinys būtų matomas, tik paklausėjui, kuriam adresuojamas atsakymas, ar jo atstovui (įstaigos, kito viešojo administravimo subjekto darbuotojui) atidarius ar išpakavus pateiktą pranešimą;
13.3. per Mano VMI, jeigu paklausėjas yra Mano VMI naudotojas.
Teises aktai
Ar gali mokesčių mokėtojas pateikti prašymą dėl mokesčių teisės aktų nuostatų taikymo būsimajam sandoriui pritarimo?
Registracijos numeris KM0196
Būsimasis sandoris suprantamas kaip mokesčių mokėtojo sandoris, ūkinė operacija ar bet kokia jų grupė, kurie bus pradėti vykdyti po prašymo pateikimo VMI dienos. Prašymas negali būti pateiktas dėl mokesčio dydžio.
Prašymą mokesčių mokėtojas turi pateikti VMI prie FM. Prašymą pateikti gali mokesčių mokėtojas ar jo įgaliotas asmuo. Kai kreipiasi įgaliotas asmuo, turi būti pridedami įgaliojimą patvirtinantys dokumentai.
Prašymas pritarti mokesčių mokėtojo būsimojo sandorio mokesčių teisės aktų nuostatų taikymui | Prašymas pritarti mokesčių mokėtojo būsimojo kontroliuojamojo sandorio kainodaros principams |
Prašymas gali būti pateiktas dėl vieno sandorio arba jų grupės ir su juo (jais) susijusių vieno ar kelių mokesčių, pateikiant vieną arba kelis argumentuotus apmokestinimo variantus.
Prašyme mokesčių mokėtojas turi pateikti būsimojo sandorio suderinimui reikalingą informaciją:
| Mokesčių mokėtojas gali pasirinkti, dėl kokių būsimųjų kontroliuojamųjų sandorių jis kreipsis į VMI. Rekomenduotina, kad tai būtų sandoriai, kurių kainos nustatymas dėl sandorių sudėtingumo, unikalumo, ribotų galimybių rasti palyginamuosius nekontroliuojamuosius sandorius ir kitų aplinkybių yra sudėtingas, kelia pagrįstų abejonių dėl tokių sandorių kainodaros principų nustatymo teisingumo ir patikimumo.
Prašyme mokesčių mokėtojas turi pateikti būsimojo kontroliuojamojo sandorio kainodaros principų suderinimui reikalingą informaciją:
|
Teises aktai
Registracijos numeris KM0116
Jeigu teisės aktai nenumato imperatyvaus reikalavimo tvirtinti atitinkamą įgaliojimą notarine tvarka, įgaliojimas gali būti sudarytas informacinių technologijų priemonėmis ir įregistruotas viešame VĮ „Registrų centras“ Įgaliojimų registre. Tokiu atveju asmeniui kreipiantis į VMI dėl bet kokių VMI teikiamų viešųjų ir administracinių paslaugų, kaip tai suprantama Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme, gavimo, ir siekiant įgalioti kitą asmenį tokias paslaugas gauti, gali būti pateikiamas supaprastintas įgaliojimas.
Teises aktai
Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Būtinieji slapukai įdiegiami automatiškai ir jiems nėra reikalingas Jūsų sutikimas. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos Slapukų politika; Privatumo politika.
Naudojami sklandžiam svetainės veikimui ir įgalina pagrindines svetainės funkcijas. Be šių slapukų svetainė negali tinkamai veikti.
Renka statistinę informaciją apie svetainės naudojimą ir naudojami Jūsų naršymo patirties gerinimui.