AIS (Akcizų informacinė sistema)

Akcizų Informacinė Sistema (AIS) yra skirta ūkio subjektams, gabenantiems akcizais apmokestinamas prekes ES teritorijoje bei ženklinantiems alkoholį ir tabaką banderolėmis.

Suteikti teises prisijungti prie AIS galite per Mano VMI. Kaip užregistruoti šiuos naudotojus skaitykite čia.

Registracijos numeris KM3517

Norint užregistruoti savo atstovą Akcizų informacinės sistemos naudotoju, prisijungus prie Mano VMI portalo elektroniniu būdu, reikia atlikti tokius veiksmus:

  1. iš meniu pasirinkite Atstovai Mano VMI portale. Atsiveria mokesčių mokėtojo atstovų mano VMI portale informacija;
  2. spauskite Naujas atstovas. Atsiveria naujo atstovo pridėjimo langas;
  3. pasirinkite atstovaujančio asmens tipą, įrašykite duomenis;
  4. spauskite Toliau. Atsiveria atstovo teisių nurodymo langas. Norėdami įgaliojamam atstovui suteikti teises kitose VMI sistemose, spauskite Kitų sistemų teisės. Pasirinkite AIS (Akcizų informacinė sistema). Stulpelyje Sistema yra rodomos kitos VMI informacinės sistemos sutrumpintas pavadinimas. Paspaudus pabrauktą sistemos pavadinimą, vartotojui bus pateiktas informacinis sistemos aprašymas arba asmuo bus nukreipiamas į nurodytą VMI informacinę sistemą, skirtą mokesčių mokėtojui;
  5. varnelėmis sužymėkite reikiamas teises;
  6. spauskite Toliau. Atsiveria atstovo apibendrintos informacijos peržiūrėjimo langas;
  7. peržiūrėkite informaciją ir, jei viskas tinka, spauskite Patvirtinti. Sistema išsaugo naujo atstovo informaciją. Norėdami peržiūrėti atstovavimo informaciją, pasirinkite Apibendrinimas.